Dieta dla mężczyzn + jadłospis!

Nie tylko kobiety narzekają na nadmiar kilogramów. Chcesz pomóc swojemu partnerowi zgubić parę kilogramów? Zobacz, jak to zrobić!

Dieta dla mężczyzn - zasady i jadłospis diety dla faceta
fot. Fotolia

Wystarczy, że zamienisz śmietanę na jogurt i zastosujesz jeszcze kilka innych trików, a twój facet schudnie 3–5 kg w ciągu miesiąca. Polecamy ci skuteczną dietę niskotłuszczową.

Skąd bierze się nadwaga u mężczyzn?

Brzuszek u mężczyzn często pojawia się na skutek zmniejszonej aktywności lub zaniedbań dietetycznych (od piwa po kaloryczne przekąski). Alkohol przyspiesza wchłanianie przez organizm tłuszczu np. z chipsów, dlatego do piwa (jednego!) podaj mu lepiej małego kabanosa.

Problemy z tyciem mają też mężczyźni po pięćdziesiątce. W tym czasie zmniejsza się aktywność męskich hormonów, m.in. testosteronu, a zwiększa żeńskich (estrogenu) i tłuszczyk pojawia się na udach, brzuchu i klatce piersiowej. Najskuteczniej pomoże dieta niskotłuszczowa!

Przykładowy jadłospis diety dla faceta

Dzień 1
Śniadanie: Kawa zbożowa z mlekiem lub herbata z cytryną, chudy twarożek ze szczypiorkiem, trzy plasterki szynki (najchudsza jest z indyka), średni pomidor.
Obiad: Naleśniki z serem (chudym!). Żeby ser dobrze się roztarł, dodaj do niego 2–3 łyżki wrzątku, a zamiast śmietany wlej jogurt. Do polania użyj jogurtu naturalnego z cukrem waniliowym.
Kolacja: Kolorowe kanapki z jajkiem, pieczonym schabem, ogórkiem. Do smarowania zamiast masła użyj majonezu (najlepiej light).

Dzień 2
Śniadanie: Jajecznica ze szczypiorkiem na parze. (Patelnię z jajkami – bez tłuszczu – postaw na garnku z wrzącą wodą).
Obiad: Łosoś z rusztu (wcześniej skrop go sokiem z cytryny, możesz go też upiec w piekarniku), sałatka z pomidorów i sałaty z sosem winegret zamiast śmietany.
Kolacja: Zapiekanka z makaronu z cebulą i pieczarkami, podlana sokiem pomidorowym, z odrobiną parmezanu.

Dzień 3
Śniadanie: Kromka gruboziarnistego chleba, kromka zwykłego, gotowana biała kiełbasa, ogórek lub pomidor.
Obiad: Pierś z kurczaka z cebulą duszona w sosie pomidorowym (sos: sok pomidorowy, pół łyżeczki cukru, pieprz, sól, ewentualnie suszona bazylia), ryż lub makaron.
Kolacja: Sałatka ryżowa (torebka ryżu) z tuńczykiem i sparzoną cebulą (czerwoną) oraz odrobiną curry, kiść czerwonych winogron.

Uwaga! Mięso podawaj tylko 3 razy w tygodniu. Wprawdzie dostarcza organizmowi żelaza, ale nadmiar tego pierwiastka może powodować choroby serca.
napisane na zlecenie Edipresse Polska S.A.

Publikacja:
Wydawca serwisu, Redaktor
Oceń 2,97 / 31 głosów
Wyślij znajomym Wyślij znajomym
Drukuj Drukuj
Redakcja poleca
Wypowiedz się!
Nick:
Opinia:
Kalkulator BMI
Waga Wzrost
Oblicz