Dieta dla mężczyzn + jadłospis!

Nie tylko kobiety narzekają na nadmiar kilogramów. Chcesz pomóc swojemu partnerowi zgubić parę kilogramów? Zobacz, jak to zrobić!

Dieta dla mężczyzn - zasady i jadłospis diety dla faceta
fot. Fotolia

Wystarczy, że zamienisz śmietanę na jogurt i zastosujesz jeszcze kilka innych trików, a twój facet schudnie 3–5 kg w ciągu miesiąca. Polecamy ci skuteczną dietę niskotłuszczową.

Skąd bierze się nadwaga u mężczyzn?

Brzuszek u mężczyzn często pojawia się na skutek zmniejszonej aktywności lub zaniedbań dietetycznych (od piwa po kaloryczne przekąski). Alkohol przyspiesza wchłanianie przez organizm tłuszczu np. z chipsów, dlatego do piwa (jednego!) podaj mu lepiej małego kabanosa.

Problemy z tyciem mają też mężczyźni po pięćdziesiątce. W tym czasie zmniejsza się aktywność męskich hormonów, m.in. testosteronu, a zwiększa żeńskich (estrogenu) i tłuszczyk pojawia się na udach, brzuchu i klatce piersiowej. Najskuteczniej pomoże dieta niskotłuszczowa!

Przykładowy jadłospis diety dla faceta

Dzień 1
Śniadanie: Kawa zbożowa z mlekiem lub herbata z cytryną, chudy twarożek ze szczypiorkiem, trzy plasterki szynki (najchudsza jest z indyka), średni pomidor.
Obiad: Naleśniki z serem (chudym!). Żeby ser dobrze się roztarł, dodaj do niego 2–3 łyżki wrzątku, a zamiast śmietany wlej jogurt. Do polania użyj jogurtu naturalnego z cukrem waniliowym.
Kolacja: Kolorowe kanapki z jajkiem, pieczonym schabem, ogórkiem. Do smarowania zamiast masła użyj majonezu (najlepiej light).

Dzień 2
Śniadanie: Jajecznica ze szczypiorkiem na parze. (Patelnię z jajkami – bez tłuszczu – postaw na garnku z wrzącą wodą).
Obiad: Łosoś z rusztu (wcześniej skrop go sokiem z cytryny, możesz go też upiec w piekarniku), sałatka z pomidorów i sałaty z sosem winegret zamiast śmietany.
Kolacja: Zapiekanka z makaronu z cebulą i pieczarkami, podlana sokiem pomidorowym, z odrobiną parmezanu.

Dzień 3
Śniadanie: Kromka gruboziarnistego chleba, kromka zwykłego, gotowana biała kiełbasa, ogórek lub pomidor.
Obiad: Pierś z kurczaka z cebulą duszona w sosie pomidorowym (sos: sok pomidorowy, pół łyżeczki cukru, pieprz, sól, ewentualnie suszona bazylia), ryż lub makaron.
Kolacja: Sałatka ryżowa (torebka ryżu) z tuńczykiem i sparzoną cebulą (czerwoną) oraz odrobiną curry, kiść czerwonych winogron.

Uwaga! Mięso podawaj tylko 3 razy w tygodniu. Wprawdzie dostarcza organizmowi żelaza, ale nadmiar tego pierwiastka może powodować choroby serca.
napisane na zlecenie Edipresse Polska S.A.

Publikacja:
Agata Bernaciak Redaktor, Wydawca serwisu
Oceń artykuł 26 głosów
Wyślij znajomym Wyślij znajomym
Drukuj Drukuj
Wypowiedz się!
Nick:
Opinia:
Opinie
dfdfg2014.11.03 19:45
ddfgfds
czarny2014.09.07 16:29
Co to za bezsensowna dieta? Wszyscy wiedza, ze powinno sie jesc 5 posilkow.... Po co dodawac cukier waniliowy? Można użyć stewi, kielbasa to najgorszy rodzaj miesa. Wypisalem rzeczy tylko, ktore byly bardzo glupie.
tedi2014.03.24 13:25
zapomniałem ,rower 30km dziennie
tedi2014.03.24 13:23
wystarczy jeść połowę tego co do tej pory 4 miesiące 14 kg
dandi2013.08.07 03:18
pie..olenie o Szopenie...ta z ch.ja wyjeta dieta to jakas je.ana porazka w dodatku dla jakichś pie.olonych ciot!z reszta większość facetow się ze mna zgodzi!
Gość2012.06.12 20:29
PRAWIDŁOWA, PROZDROWOTNA METODA ODŻYWIANIA: Tzw. dla współczesnego człowieka powinna AKCEPTOWAĆ wszelkie uwarunkowania naszej przyrody, ewolucją narzucone REGUŁY. Stanowi to trudny problem, ale bez badań; krew, wydzieliny, wydaliny, pierwiastki włosa, jest to absolutnie niemożliwe. WTEDY MOŻNA TYLKO PRZERZUCAĆ SIĘ PSEUDO REGUŁAMI: Na węch i czucie, również przypuszczenia. Kto zada sobie trud i zbada jak podnosi się poziom cukru przy poszczególnych produktach, jaki jest wpływ tłuszczów i jak, tj. w jakiej ilości się odkładają, jak organizm oddziaływuje na rodzaje białek itd. to wyniki dla wszystkich ludzi są niemal identyczne ew. drobna skala technicznego błędu. A WIĘC; PRZY ZWALCZANIU CHORÓB/OTYŁOŚCI, WAŻNA JEST WIEDZA: Klasyfikująca pożywienie na kategorie uwzględniające zawartość wszelkich tłuszczów, NISKICH węglowodanów, WYSOKICH węglowodanów; tj. tych które sprzyjają powstawaniu otyłości i cukrzycy typu 2, a które nie, oraz pozostałych składników. Stosunkowo prostym jest zaznajomić się z tabelami pożywienia wg tzw. INDEKSU ŻYWIENIOWEGO, tj. IŻ produktu. To wystarcza, aby samemu DECYDOWAĆ o łatwym doborze składników swojej diety, co stanowi na szczęście, rozwiązanie trudnego problemu dotyczącego zwalczania wszelkich chorób. Lekarz rodzinny zdecydowanie, też nam to potwierdzi.
Gość2012.05.16 00:02
hu*nia :)
Olga CURTIS, W-wa2011.07.10 21:32
BH.45. MOTTO: MĘŻCZYŹNI w andropauzie muszą mieć ENERGIĘ, najlepiej z pożywienia. * ZDROWIE ORAZ DOBRE SAMOPOCZUCIE MUSZĄ BYĆ WYNIKIEM JEDZENIA, CZYSTEGO ORAZ ENERGETYCZNEGO POŻYWIENIA: Głównie bez toksyn i oczywiście nie powodującego; OTYŁOŚCI czy też CUKRZYCY typu 2. Zdecydowanie uważam, że konsumowanie różnych produktów spożywczych w oparciu o tabele tzw. INDEKS ŻYWIENIOWY, tj. IŻ produktu; wystarcza aby ANDROPAUZĘ lub nawet przejściowe osłabienia przechodzić sprawnym żwawym krokiem. W TYM CZSIE ODŻYWIANIE TO KLUCZ DO PRAWIDŁOWEJ, PROZDROWOTNEJ EGZYSTENCJI: Dlatego ważne jest odkrycie dotyczące chleba przedstawione poniżej. Dzisiaj jest to w kraju absolutnie żywieniowy unikat. POMAGA NAM W TYM MIANOWICIE, CHLEB TYPU KR-IRL: Stabilizujący poziom cukru we krwi na wiele godzin. Jemy bez większych zahamowań, smacznie i dużo, a przede wszystkim energetycznie oraz bez uczucia głodu. Zmęczenie jest nam wtedy obce, a kreatywność myślenia zaskakuje nas samych. Zdrowiejmy i szczuplejmy zatem !! TAKIE ODŻYWIANIE NIE JEST DROGIE, A WRĘCZ WYJĄTKOWO TANIE: Koszt 1 szt. mini chlebka to 15-20 groszy czyli całodzienne wyżywienie 1 osoby nie przekroczy 2,00 zł. Zjadamy mniej droższych produktów, a to dlatego; że CHLEB typu KR-IRL, syci niewyobrażalnie przez 4-5 godz. Eliminuje skutecznie tzw. wilczy głód, gwarantując przy tym odżywienie biologicznie WZORCOWE. To kłopot, że nie kupisz tego chleba, nikt go nie piecze, nikt na nim nie zarabia, ale samemu upiec WARTO !! * KONKLUZJA finalna: Ilość żywności należy bezwzględnie dostosować do trybu życia, czyli zapotrzebowania energetycznego własnego organizmu. Najistotniejszym stabilizatorem wyrównywania braków energii u człowieka jest bez wątpienia tzw. CHLEB typu KR-IRL. Wskazana jest także zasadotwórcza cytryna ok. 2,5-4 sztuk/24h. Sok z cytryny neutralizuje kwasowość soków trawiennych pustego żołądka zmniejszając łaknienie. R E F L E K S J A: INDEKS ŻYWIENIOWY, a; INDEKS GLIKEMICZNY, to dwa różne spojrzenia na realia przyrodnicze. IŻ; to identyfikacja ewolucyjnych dokonań przyrody, czyli sfera faktów. IG; to wirtualne poglądy, dezinformacja, obłuda i biznes. ZOBACZ TEŻ; CHLEB na OSTEOPOROZĘ, wg: IRL KRAKÓW. Książka, pt._______: PORADNIK ŻYWIENIOWY człowieka w XXI wieku. Wydanie drugie: zaktualizowane i uzupełnione. *** Skrót adresu strony w Internecie_______: INSTYTUTIRL BH.45. ENGLISH VERSION: Skrót adresu strony w Internecie_______: instytutirl Biologia, medycyna.
leo2006.12.13 12:25
jak kazdy dziki facet potrzebuje miesa zeby przezyc, dieta owocowa to mit i moze dobre to dla "cieplych chlopakow" i panienek ale nie dla faceta ktory potrzebuje energii do pracy, nawet jesli to bedzie praca za biurkiem- po prostu roznica w metabolizmie
lazar2006.09.12 16:11
To jakas bzdura łosoś z rusztu? Co jeszcze cielecinka? Dajcie spokoj trzeba mniej jesc poprostu i tyle .by
Raport specjalny
Kalkulator BMI
Waga Wzrost
Oblicz