Ile możesz schudnąć od jazdy na rowerze?

Dla zgrabnej pupy i pięknych ud droga nie musi wieść przez mękę. W roli intensywnego treningu sprawdzi się jazda na rowerze!

Ile możesz schudnąć od jazdy na rowerze? fot. Fotolia

Dlaczego warto wybrać rower?

Jeśli możesz zaplanować aktywny tryb życia - zrób to! Jedź na zakupy, do pracy, na kawę, do kina... a efekty jazdy na rowerze mile Cię zaskoczą! Nikogo już nie dziwi rower w połączeniu z modową stylizacją, ani rowerzyści jeżdżący po śniegu. Trend, który przybył z Holandii jest na fali. Rower stał się modny, bo modne jest zdrowie i troska o kondycję.

Efekty codziennej jazdy na rowerze

Jazda na rowerze, zarówno tym klasycznym, jak i stacjonarnym lub spinningowym wpływa na kształtowanie nóg i pupy. Dzięki niej poprawiamy pracę całego organizmu, zwiększamy wydolność układów krążenia i oddechowego, co przyspiesza efekty nie tylko jazdy na rowerze, ale i pozostałych treningów. Korzystanie z roweru na co dzień jest doskonałym uzupełnieniem planu ćwiczeń.

Ile spalasz kalorii podczas jazdy?

Podczas 1h intensywnego treningu wykonujemy około 4000 obrotów i spalamy średnio 600 kalorii,
 a dzięki temu, że na rowerze odciążamy stawy kolanowe oraz kręgosłup, możemy jeździć dłużej, niż np. biegać, co oznacza więcej spalonych kalorii. Dokładnie tyle samo kalorii spalasz trenując na rowerze stacjonarnym.

Dowiedz się więcej o sportach w plenerze:


tekst napisany na podstawie materiałów prasowych
SKOMENTUJ
KOMENTARZE (9)
/rok temu
jak ma się problem ze stawami to nie jakieś ćwiczenia wymijające tylko większe dbanie o stawy jest potrzebne, teraz moze być ok ale co będzie za kilka lat? Ja jestem trenerem personalnym i każdemu mówię żeby o stawy dbał, stosował różne ćwiczenia by jednego tygodnia nie obciążać na przykład tylko stawu kolanowego, do tego stosować jakiś suplement jak arthroblock by te stawy w sposób pośredni regenerować.
/rok temu
jak ma się problem ze stawami to nie jakieś ćwiczenia wymijające tylko większe dbanie o stawy jest potrzebne, teraz moze być ok ale co będzie za kilka lat? Ja jestem trenerem personalnym i każdemu mówię żeby o stawy dbał, stosował różne ćwiczenia by jednego tygodnia nie obciążać na przykład tylko stawu kolanowego, do tego stosować jakiś suplement jak arthroblock by te stawy w sposób pośredni regenerować.
/rok temu
Jeździjcie na rowerze
POKAŻ KOMENTARZE (6)