Dieta dla mężczyzn + jadłospis!

Nie tylko kobiety narzekają na nadmiar kilogramów. Chcesz pomóc swojemu partnerowi zgubić parę kilogramów? Zobacz, jak to zrobić!

Agata Bernaciak / 10 miesięcy temu
Dieta dla mężczyzn + jadłospis! fot. Fotolia
Wystarczy, że zamienisz śmietanę na jogurt i zastosujesz jeszcze kilka innych trików, a twój facet schudnie 3–5 kg w ciągu miesiąca. Polecamy ci skuteczną dietę niskotłuszczową.

Skąd bierze się nadwaga u mężczyzn?

Brzuszek u mężczyzn często pojawia się na skutek zmniejszonej aktywności lub zaniedbań dietetycznych (od piwa po kaloryczne przekąski). Alkohol przyspiesza wchłanianie przez organizm tłuszczu np. z chipsów, dlatego do piwa (jednego!) podaj mu lepiej małego kabanosa.

Hit! Trening drabina na spalanie tłuszczu krok po kroku

Problemy z tyciem mają też mężczyźni po pięćdziesiątce. W tym czasie zmniejsza się aktywność męskich hormonów, m.in. testosteronu, a zwiększa żeńskich (estrogenu) i tłuszczyk pojawia się na udach, brzuchu i klatce piersiowej. Najskuteczniej pomoże dieta niskotłuszczowa!

Przykładowy jadłospis diety dla faceta

Dzień 1
Śniadanie: Kawa zbożowa z mlekiem lub herbata z cytryną, chudy twarożek ze szczypiorkiem, trzy plasterki szynki (najchudsza jest z indyka), średni pomidor.
Obiad: Naleśniki z serem (chudym!). Żeby ser dobrze się roztarł, dodaj do niego 2–3 łyżki wrzątku, a zamiast śmietany wlej jogurt. Do polania użyj jogurtu naturalnego z cukrem waniliowym.
Kolacja: Kolorowe kanapki z jajkiem, pieczonym schabem, ogórkiem. Do smarowania zamiast masła użyj majonezu (najlepiej light).

Dzień 2
Śniadanie: Jajecznica ze szczypiorkiem na parze. (Patelnię z jajkami – bez tłuszczu – postaw na garnku z wrzącą wodą).
Obiad: Łosoś z rusztu (wcześniej skrop go sokiem z cytryny, możesz go też upiec w piekarniku), sałatka z pomidorów i sałaty z sosem winegret zamiast śmietany.
Kolacja: Zapiekanka z makaronu z cebulą i pieczarkami, podlana sokiem pomidorowym, z odrobiną parmezanu.

Dzień 3
Śniadanie: Kromka gruboziarnistego chleba, kromka zwykłego, gotowana biała kiełbasa, ogórek lub pomidor.
Obiad: Pierś z kurczaka z cebulą duszona w sosie pomidorowym (sos: sok pomidorowy, pół łyżeczki cukru, pieprz, sól, ewentualnie suszona bazylia), ryż lub makaron.
Kolacja: Sałatka ryżowa (torebka ryżu) z tuńczykiem i sparzoną cebulą (czerwoną) oraz odrobiną curry, kiść czerwonych winogron.

Uwaga! Mięso podawaj tylko 3 razy w tygodniu. Wprawdzie dostarcza organizmowi żelaza, ale nadmiar tego pierwiastka może powodować choroby serca.
napisane na zlecenie Edipresse Polska S.A.
SKOMENTUJ
KOMENTARZE (11)
/7 miesięcy temu
Tylko dieta niskotłuszczowa drastycznie obniża poziom męskich hormonów! Dieta nisko węglowodanowa też się nie nadaje bo ich brak szkodzi organizmowi. Musi on je mieć dostarczane. W przypadku mężczyzny powinna to być taka dieta która jest wysokotłuszczowa i zawiera wystarczającą ilość węglowodanów (tylko tyle ile potrzebuje ogranizm), nie może przekroczyć 2000 kcal + regularne, intensywne ćwiczenia na siłowni.. i mamy efekt :) Gorzej jeśli ktoś z jakiś powodów nie może ćwiczyć.. Wtedy wszystko się sypie, bez jednego filara wszystko szlag trafi.. No chyba że dieta niskotłuszczowa, tyle że: bez ćwiczeń organizm razem z tłuszczem ( np. z brzucha ) będzie spalał mięśnie, a bez tłuszczu lub jego małej ilości (roślinnego, zwierzęcego) nie będzie z czego produkować hormonów. Niski poziom testosteronu = wykastrowany mężczyna. Ja nie widzę diety dla takiej osoby jeśli nie może ćwiczyć. Przeważnie dieta jest dobra dla kobiet (co potwierdza stereotyp)
/9 miesięcy temu
fajną dietę znajdziecie też tu: prawdziwysamiec.pl/blog/dieta-2500-kcal-dla-mezczyzn/ próbowałem, działa ;)
/2 lata temu
ddfgfds
POKAŻ KOMENTARZE (8)