Dieta dla mężczyzn + jadłospis!

Nie tylko kobiety narzekają na nadmiar kilogramów. Chcesz pomóc swojemu partnerowi zgubić parę kilogramów? Zobacz, jak to zrobić!

/ 6 miesięcy temu
fot. Fotolia
Wystarczy, że zamienisz śmietanę na jogurt i zastosujesz jeszcze kilka innych trików, a twój facet schudnie 3–5 kg w ciągu miesiąca. Polecamy ci skuteczną dietę niskotłuszczową.

Skąd bierze się nadwaga u mężczyzn?

Brzuszek u mężczyzn często pojawia się na skutek zmniejszonej aktywności lub zaniedbań dietetycznych (od piwa po kaloryczne przekąski). Alkohol przyspiesza wchłanianie przez organizm tłuszczu np. z chipsów, dlatego do piwa (jednego!) podaj mu lepiej małego kabanosa.

Problemy z tyciem mają też mężczyźni po pięćdziesiątce. W tym czasie zmniejsza się aktywność męskich hormonów, m.in. testosteronu, a zwiększa żeńskich (estrogenu) i tłuszczyk pojawia się na udach, brzuchu i klatce piersiowej. Najskuteczniej pomoże dieta niskotłuszczowa!

Przykładowy jadłospis diety dla faceta

Dzień 1
Śniadanie: Kawa zbożowa z mlekiem lub herbata z cytryną, chudy twarożek ze szczypiorkiem, trzy plasterki szynki (najchudsza jest z indyka), średni pomidor.
Obiad: Naleśniki z serem (chudym!). Żeby ser dobrze się roztarł, dodaj do niego 2–3 łyżki wrzątku, a zamiast śmietany wlej jogurt. Do polania użyj jogurtu naturalnego z cukrem waniliowym.
Kolacja: Kolorowe kanapki z jajkiem, pieczonym schabem, ogórkiem. Do smarowania zamiast masła użyj majonezu (najlepiej light).

Dzień 2
Śniadanie: Jajecznica ze szczypiorkiem na parze. (Patelnię z jajkami – bez tłuszczu – postaw na garnku z wrzącą wodą).
Obiad: Łosoś z rusztu (wcześniej skrop go sokiem z cytryny, możesz go też upiec w piekarniku), sałatka z pomidorów i sałaty z sosem winegret zamiast śmietany.
Kolacja: Zapiekanka z makaronu z cebulą i pieczarkami, podlana sokiem pomidorowym, z odrobiną parmezanu.

Dzień 3
Śniadanie: Kromka gruboziarnistego chleba, kromka zwykłego, gotowana biała kiełbasa, ogórek lub pomidor.
Obiad: Pierś z kurczaka z cebulą duszona w sosie pomidorowym (sos: sok pomidorowy, pół łyżeczki cukru, pieprz, sól, ewentualnie suszona bazylia), ryż lub makaron.
Kolacja: Sałatka ryżowa (torebka ryżu) z tuńczykiem i sparzoną cebulą (czerwoną) oraz odrobiną curry, kiść czerwonych winogron.

Uwaga! Mięso podawaj tylko 3 razy w tygodniu. Wprawdzie dostarcza organizmowi żelaza, ale nadmiar tego pierwiastka może powodować choroby serca.
napisane na zlecenie Edipresse Polska S.A.
SKOMENTUJ (12)
Hit! Trening drabina na spalanie tłuszczu krok po kroku
KOMENTARZE (12)
Gość/2 miesiące temu
Tylko dieta niskotłuszczowa drastycznie obniża poziom męskich hormonów! Dieta nisko węglowodanowa też się nie nadaje bo ich brak szkodzi organizmowi. Musi on je mieć dostarczane. W przypadku mężczyzny powinna to być taka dieta która jest wysokotłuszczowa i zawiera wystarczającą ilość węglowodanów (tylko tyle ile potrzebuje ogranizm), nie może przekroczyć 2000 kcal + regularne, intensywne ćwiczenia na siłowni.. i mamy efekt :) Gorzej jeśli ktoś z jakiś powodów nie może ćwiczyć.. Wtedy wszystko się sypie, bez jednego filara wszystko szlag trafi.. No chyba że dieta niskotłuszczowa, tyle że: bez ćwiczeń organizm razem z tłuszczem ( np. z brzucha ) będzie spalał mięśnie, a bez tłuszczu lub jego małej ilości (roślinnego, zwierzęcego) nie będzie z czego produkować hormonów. Niski poziom testosteronu = wykastrowany mężczyna. Ja nie widzę diety dla takiej osoby jeśli nie może ćwiczyć. Przeważnie dieta jest dobra dla kobiet (co potwierdza stereotyp)
amadi/5 miesięcy temu
fajną dietę znajdziecie też tu: prawdziwysamiec.pl/blog/dieta-2500-kcal-dla-mezczyzn/ próbowałem, działa ;)
JAsiu/rok temu
alebzdura każdy mówi o posiłkach małych ale 5 razy dziennie a tu tylko 3 głupota
POKAŻ KOMENTARZE (12)