Pracujesz i pracujesz, i pracujesz... a efekty nadal są marne? Prawdopodobnie jesteś zbyt przemęczona, znudzona i brakuje ci zapału. Możesz to zmienić. Sprawdź, jak!
Jak podnieść jakość pracy?
Mamy dla ciebie 3 niezbyt popularne metody na zwiększenie efektywności pracy. Będziesz zaskoczona, jak korzystnie te zmiany wpłyną ja jakość twojego działania. Owszem, nie każda praca pozwala na tego typu reorganizację czasu pracy, ale jeśli tylko możesz sobie pozwolić na te niewielkie zmiany, wdróż je jak najszybciej. Od czego zacząć?1. Przerwa na spacer
Warto wyjść z biura, szczególnie latem, i przejść się po okolicy. Taki nawet 15-minutowy spacer doskonale dotleni mózg i sprawi, że zaczniesz myśleć szybciej, a nowe pomysły same zaczną przychodzić ci do głowy.W zimne, deszczowe dni spacer zastąp lekką gimnastyką w biurze. Wystarczy kilka skłonów, przysiadów i wymachów ramionami, by organizm był w lepszej formie i tym samym zwiększył efektywność twojej pracy.