Specjalista z zakresu PR i marketingu

Paulina Szczupaczyńska, lat 26. Z wykształcenia edytor, z potrzeby serca specjalista ds. PR, z zamiłowania szkoleniowiec i dziennikarz. Z PR i marketingiem związana jestem już od 6 lat. Obecnie współpracuję z portalami edukacyjnymi przekazując swoją wiedzę z technik motywacji, asertywności, zarządzania czasem oraz kreatywnego myślenia. Od lipca 2008 roku jestem partnerem agencji PREVOLUTION.

Jak polubić naukę
Jak polubić naukę16 lat temu
Nie znam osobiście osoby, która uwielbia się uczyć. Nie to, że wątpię, iż takowe osoby istnieją. Zdecydowanie jest to po prostu niezwykłe zjawisko. Długo by wymieniać, dlaczego nie lubimy się uczyć. Może dlatego spróbujmy dostrzec dobre strony uczenia się? Czytaj więcej
Nie rozpraszać się – to taka trudna sztuka
Nie rozpraszać się – to taka trudna sztuka16 lat temu
Każdy z nas ma skłonność do rozpraszania się i odkładania pewnych spraw. Często jest tak, że robimy absolutnie wszystko, tylko nie to, co naprawdę powinniśmy: a to przekładamy długopis z jednej ręki do drugiej, a to robimy się głodni i idziemy coś zjeść. A czas nieubłaganie mija. Czytaj więcej
Robimy listę zadań
Robimy listę zadań16 lat temu
Mówi się, że im prostsza jest nasza praca, tym… bardziej jesteśmy zadowoleni z życia. Wiele osób zadaje sobie jednak pytanie, co jeśli nasze zadania są na tyle odpowiedzialne, że nie można ich określić mianem „prostych”. Czytaj więcej
Planowanie czasu to wielka sztuka
Planowanie czasu to wielka sztuka16 lat temu
Wielu ekspertów zgodnie podkreśla, iż większość naszego czasu spędzana jest nieefektywnie. Znaczy to tyle, że tracimy go na czynności zupełnie niepotrzebnie. Czemu tak się dzieje? Spróbujmy się zastanowić. Czytaj więcej
Mapy myśli
Mapy myśli16 lat temu
Bez wątpienia staliśmy się społeczeństwem informacyjnym. Problemem nie jest już brak dostępu do informacji, a ich nadmiar. Z pomocą niewątpliwie może przyjść mind mapping, czyli szczególna metoda sporządzania notatek. Czytaj więcej

Redakcja poleca

REKLAMA