Letnia kampania Marks & Spencer
Letnia kampania M&S dla kolekcji Autograph, z udziałem wyrafinowanej Rosie Huntington-Whiteley i charyzmatycznego Ryana Reynoldsa, emanuje jasnymi, szlachetnymi barwami i swobodną, wakacyjną elegancją. Projektanci M&S zadbali o to, by ubrania z tej kolekcji dobrze prezentowały się zarówno w pracy, w eleganckiej restauracji na Lazurowym Wybrzeżu jak i na wieczornym spacerze po mieście. Jej trzon stanowią ołówkowe spódnice, proste, świetnie skrojone sukienki, szerokie spodnie zestawiane ze zwiewnymi bluzkami, jasne barwy i lekkie, często ażurowe tkaniny.

- Marks & Spencer
Letnia kampania M&S dla kolekcji Autograph, z udziałem wyrafinowanej Rosie Huntington-Whiteley i charyzmatycznego Ryana Reynoldsa, emanuje jasnymi, szlachetnymi barwami i swobodną, wakacyjną elegancją. Projektanci M&S zadbali o to, by ubrania z tej kolekcji dobrze prezentowały się zarówno w pracy, w eleganckiej restauracji na Lazurowym Wybrzeżu jak i na wieczornym spacerze po mieście. Jej trzon stanowią ołówkowe spódnice, proste, świetnie skrojone sukienki, szerokie spodnie zestawiane ze zwiewnymi bluzkami, jasne barwy i lekkie, często ażurowe tkaniny.
1 z 14

Marks & Spencer - lato 2013
2 z 14

Marks & Spencer - letnie trendy 2013
3 z 14

Marks & Spencer - letnie trendy 2013
4 z 14

Marks & Spencer - letnia kampania
5 z 14

Marks & Spencer - lato 2013
6 z 14

Marks & Spencer - letnie trendy 2013
7 z 14

Marks & Spencer - lato 2013
8 z 14

Marks & Spencer - letnie trendy 2013
9 z 14

Marks & Spencer - letnia kampania
10 z 14

Marks & Spencer - letnie trendy 2013
11 z 14

Marks & Spencer - letnie trendy 2013
12 z 14

Marks & Spencer - letnie trendy 2013
13 z 14

Marks & Spencer - lato 2013
14 z 14

Marks & Spencer - letnie trendy 2013