Kolejna "sexy" sesja z dziećmi

Wciąż nie milkną echa skandalu związanego z promowaniem 10-letniej modelki Thylane Blondeau, którą na fotografiach pokazuje się jako dorosłą, zmysłową kobietę. Tymczasem już pojawiła się kolejna kampania reklamowa, w której małe dziewczynki pozują na dojrzałe damy.
Marta Kosakowska / 19.08.2011 07:20

Wciąż nie milkną echa skandalu związanego z promowaniem 10-letniej modelki Thylane Blondeau, którą na fotografiach pokazuje się jako dorosłą, zmysłową kobietę. Tymczasem już pojawiła się kolejna kampania reklamowa, w której małe dziewczynki pozują na dojrzałe damy.

Twórcą kampanii reklamowej jest francuska firma Jours Après Lunes, która w ten sposób promuje linię bielizny przeznaczoną dla dziewczynek w wieku od czterech do dwunastu lat. Na fotografiach promujących nową kolekcję bielizny można zobaczyć kilkulatki wystylizowane i pozujące na dojrzałe kobiety. Dziewczynki mają mocny makijaż, natapirowane włosy a'la Brigitte Bardot, noszą biżuterię oraz kokieteryjnie wdzięczą się do aparatu.

Czytaj również: Dzieci w świecie mody

W branży modowej po raz kolejny zawrzało. Komentatorzy świata mody stawiają sobie pytania, czy tym razem nie przekroczono granicy dobrego smaku, stylizując dziewczynki na seksowne kobiety. Warto zastanowić się, czy w czasach kiedy tyle mówi się o pedofilii, a z drugiej strony promuje "seksualność" dzieci nie mam do czynienia z pewnym absurdem? Co o tym myślicie? Poniżej prezentujemy zdjęcia z kontrowersyjnej kampanii Jours Après Lunes.

Fot. Jours Après Lunes

Zobacz też: Mała miss

Redakcja poleca

REKLAMA