Beautiful Story Reserved - jesienna kampania

1 września rozpoczęła się jesienno-zimowa kampania Beautiful Story. Reserved
 konsekwentnie prezentuje również w tym sezonie piękne historie młodych ludzi, którzy odnieśli światowy sukces w świecie mody. Swoje piękne historie tym razem opowiedzieli marce Sasha Pivovarova, jedna z najbardziej znanych modelek świata i brytyjski top model Jacey Elthalion.
/ 09.10.2007 06:40

1 września rozpoczęła się jesienno-zimowa kampania Beautiful Story. Reserved
 konsekwentnie prezentuje również w tym sezonie piękne historie młodych ludzi, którzy odnieśli światowy sukces w świecie mody. Swoje piękne historie tym razem opowiedzieli marce Sasha Pivovarova, jedna z najbardziej znanych modelek świata i brytyjski top model Jacey Elthalion.

Pivovarova to kolejne, mocne nazwisko w kampanii Reserved
, opowiadającej o pięknych historiach. Do tej pory twarzami kampanii byli Ania Jagodzińska, Karmen Pedaru, Magdalena Frąckowiak czy Tobias Sorensen.

Jesienna kampania Reserved
 z Sashą Pivovarovą jest naszą trzecią odsłoną serii Beautiful Story. Przez mijające lata pokazywaliśmy, że piękna historia może spotkać każdą z nas, że każda z nas zasługuje na wyróżnienie i spełnienie marzeń! Sasha, która przebyła długą drogę z Moskwy na wybiegi największych projektantów mody w Paryżu i Nowym Jorku jest aktualnie czwartą najbardziej docenianą modelką świata! Mimo gigantycznego sukcesu jaki odniosła zachowała swoją naturalność i subtelność – mówi Monika Kapłan-Gerc, Dyrektor Marketingu LPP.

W kadrach Zuzy Krajewskiej i Bartka Wieczorka Sasha stała się ilustracją kolejnej spektakularnej i międzynarodowej kampanii. Tłem do niej stał się Paryż a na zdjęciach uchwycono obok modnego Placu Vendome niezwykłą i charakterystyczną architekturę miasta.

Pomysłodawcą i opiekunem kreatywnym został Dział Marketingu Reserved. Produkcję zdjęciową przygotowała agencja fotograficzna AF Photo. Mediami biorącymi udział w kampanii są: prasa, outdoor i Internet. Stronę internetową stworzyło Studio Huncwot. Planowaniem mediów tradycyjnych zajął się dom mediowy Maxus.

Część filmowa kampanii, której efekty są dostępne już na oficjalnej stronie marki www.reserved.com została przygotowana przez Studio Huncwot we współpracy z Michałem Dąbalem. Realizowano ją przy użyciu najnowszej kamery Red Epic, zaprojektowanej do nagrywania bardzo wysokiej, jakości filmów video i wykonywania fotografii jednocześnie. Ta zaawansowana technologicznie kamera wykorzystywana jest również w hollywoodzkich produkcjach, pracują na niej również fotografowie współpracujący m.in. z. Vogue Italia i Vogue Paris.

Kampania obejmie swoim zasięgiem Polskę oraz Rosję.



kampania: Reserved

modele: Sasha Pivovarova, Jacey Elthalion

zdjęcia: Zuza Krajewska i Bartek Wieczorek – kampania
; Agata Pospieszyńska – back stage

video: Michał Dąbal i Studio Huncwot

stylizacja: Andrzej Sobolewski

makijaż: WILSON

fryzury: Adam Szaro

lokalizacja: Paryż

produkcja: AF PHOTO



SKOMENTUJ
KOMENTARZE (0)