Mgr inż. żywienia człowieka i dietetyki.

Absolwentka Wydziału Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Pracę magisterską poświęciła zagadnieniu diety w okresie laktacji a profilaktyce alergii u dziecka. Ukończyła również Podyplomowe Studia Poradnictwa Żywieniowego i Dietetycznego SGGW. Temat pracy dyplomowej: „Otyłość jako schorzenie predysponujące do powstania cukrzycy typu 2”. Obecnie Dietetyk w Europejskim Centrum Leczenia Otyłości w Warszawie. Występuje w mediach jako ekspert ds. żywienia człowieka i dietetyki. Praca to dla niej prawdziwa pasja. www.beznadwagi.pl

Żywność wygodna
Żywność wygodna12 lat temu
Praca zawodowa, zmiana modelu życia rodziny, poprawa sytuacji materialnej wielu rodzin oraz życie w pośpiechu spowodowały zwiększenie popytu na żywność gotową do spożycia tzw. wygodną. chcesz wiedzieć wszystko o wygodnej żywności? Przeczytaj artykuł. Czytaj więcej
Żywność funkcjonalna
Żywność funkcjonalna12 lat temu
Współcześni konsumenci coraz większą uwagę przywiązują do aspektów zdrowotnych żywności, rośnie potrzeba utrzymywania dobrego stanu zdrowia i samopoczucia. Przeczytaj wszystko o tzw. żywności funkcjonalnej. Czytaj więcej
Zwróć uwagę na drugie śniadanie
Zwróć uwagę na drugie śniadanie 12 lat temu
O tym, że najważniejszym posiłkiem w ciągu dnia jest pierwsze śniadanie, wie coraz więcej z nas. Ale czy wiemy, jak ważne jest drugie śniadanie? Czytaj więcej
Czy dieta może poprawić nasz nastrój
Czy dieta może poprawić nasz nastrój12 lat temu
W okresie zimowym jesteśmy bardziej niż w innej porze roku narażeni na spadek nastroju. Wynika to z tego, że jesteśmy w tym okresie pozbawieni światła słonecznego, co skutkuje zwiększoną produkcją „hormonu snu” – melatoniny a spadkiem produkcji serotoniny zwaną „hormonem szczęścia”. Dlatego tak ważne jest w tym czasie nasze żywienie, które wpływa na pobudzenie wydzielania „hormonu szczęścia”. Czytaj więcej
Święta bez dodatkowych kilogramów
Święta bez dodatkowych kilogramów12 lat temu
Podczas świąt dbamy, by nie brakowało na stole tradycyjnych pyszności, dań smacznych i niepowtarzalnych, ale często bardzo kalorycznych. Dlatego świąteczne biesiadowanie często kończy się dodatkowymi kilogramami. Co zrobić, by temu zapobiec? Jak i co jeść podczas świąt, by nie przytyć? Czytaj więcej
Dieta Atkinsa – opinia eksperta
Dieta Atkinsa – opinia eksperta12 lat temu
W walce o szczupłą sylwetkę popularne stają się radykalne metody odchudzania. Zanim zdecydujemy się na którąś z tych diet, przyjrzyjmy im się dokładnie, tym razem białkowo-tłuszczowej diecie Atkinsa. Zobacz, co o diecie Atkinsa pisze dietetyk. Czytaj więcej
Dieta makrobiotyczna – opinia eksperta
Dieta makrobiotyczna – opinia eksperta12 lat temu
W dzisiejszych czasach, kiedy jest moda na szczupłą sylwetkę, bardzo popularne stają się radykalne diety. Przyjrzyjmy się jednej z nich – diecie makrobiotycznej. Czy dieta makrobiotyczna jest zdrowa i naprawdę pomaga schudnąć? Czytaj więcej
Monodieta, np. ryżowa – opinia eksperta
Monodieta, np. ryżowa – opinia eksperta12 lat temu
Na czym polegają monodiety? Jakie są ich plusy i minusy? Czy monodieta pozwala trwale schudnąć? Czytaj więcej
Dieta płynna – opinia eksperta
Dieta płynna – opinia eksperta12 lat temu
Zanim jednak zdecydujemy się na którąś z radykalnych diet przyjrzyjmy się im dokładnie, bowiem nie każda może okazać się dobrym rozwiązaniem naszego problemu. Odwrotnie: może go pogłębić lub doprowadzić do powstania nowego. Tym razem zajmujemy się dietą płynną. Dietetyk oceni, czy dieta płynna jest skuteczna i zdrowa. Czytaj więcej
Wzmocnij odporność dietą
Wzmocnij odporność dietą12 lat temu
Jesienią i zimą jesteśmy narażeni na przemoknięcie i wychłodzenie organizmu, wielu z nas cierpi w tym czasie na apatię, a nawet depresję. To wszystko sprawia, że nasza odporność słabnie, a to z kolei zwiększa prawdopodobieństwo infekcji. Aby uchronić się przed przeziębieniem czy grypą, warto zmienić styl życia, dietę i zadbać o siebie. Czytaj więcej