Hit! Trening siłowy na odchudzanie

Te ćwiczenia pozwolą ci ujędrnić ciało, wzmocnić i ukształtować mięśnie. Zobacz, jak je wykonać krok po kroku.

Trening siłowy na odchudzanie - ćwiczenie nr 1

Uginanie nóg na leżąco

Cel: Uniesiona pupa, jędrny tył ud
Pozycja: Ustaw maszynę tak, by wałek opierał się na dolej części łydki. Połóż się, zaczep stopy za wałek i chwyć rączki.
Ruch: Uginaj kolana, ciągnij pięty w kierunku pośladków. Przytrzymaj na górze, napinając pośladki. Powoli opuść.
Superrada: Uginając nogi, nie unoś bioder nad ławkę.
SKOMENTUJ
KOMENTARZE (6)
/19.12.2016 10:38
na odchudzanie polecam walki wręcz, super sprawa ja chodzę do Akademii Walki, kondycję mam lepszą i nikt mi nie podskoczy ;)
/24.03.2014 11:18
weronika przestań robić komuś promocje bo czuć ściemę na odległość z tego co wypisujesz
/11.03.2014 14:46
Pierwsza rzecz jaka rzuca się w oczy to to, że babka ma lukę między lędźwiami a matą, a to baaaaardzo źle.
POKAŻ KOMENTARZE (3)