5 sposobów, by trening stał się twoim hobby!

Co jakiś czas obiecujesz sobie, że zaczniesz regularnie ćwiczyć? Zobacz jak to zrobić... z wielką przyjemnością!
5 sposobów, by trening stał się twoim hobby! fot. Fotolia

1. By polubić ćwiczenia wyznacz sobie cel!

Bikini, które chcesz założyć na plażę, spotkanie po latach, a może ślub koleżanki? Myśl o tym za każdym razem, kiedy idziesz na trening i kiedy... łapiesz lenia! To świetna motywacja dla początkujących!

2. Trenuj w duecie

Ćwicz z koleżanką, facetem lub po prostu z trenerem. Będzie ci trudniej się wymigać (zwłaszcza, gdy z góry opłaciłaś trening!). Przecież nie wypada zawieść tych osób, prawda?

3. Znajdź dyscyplinę sportową, której uprawianie sprawi ci przyjemność!

A najlepiej jeśli to będą nawet 2 lub 3 dyscypliny. Trenuj je wymiennie, np. jednego dnia pilates, drugiego pływanie, a trzeciego jogging. Dzięki takim zamiennikom z pewnością szybko się nie znudzisz, a twoje ciało będzie spalać więcej kalorii (monotonny trening sprawia, że organizm przyzwyczaja się do określonego wysiłku, co owocuje obniżeniem poziomu spalania tkanki tłuszczowej).

4. Zaufaj technologii

Ściągnij na telefon aplikację, która będzie cię dopingować, a nawet wysyłać wyniki na Facebooka! Dobra playlista też zrobi swoje, bo podkręci cię do zwiększenia intensywności ćwiczeń :)


5. Ułóż swój indywidualny grafik

Treningi wpisz w kalendarz jak konwersacje z angielskiego czy spotkania biznesowe - mają się odbyć i już! Trenuj zawsze o najlepszej dla ciebie porze (rano, wieczorem, po południu) i... nie zmieniaj jej! Tylko wtedy twój organizm złapie rytm.

Dowiedz się więcej:

napisane na podstawie artykułu opublikowanego w dwutygodniku Flesz
SKOMENTUJ
KOMENTARZE (9)
/2 lata temu
można ćwiczyć i bawić się dobrze :D tu nie można chyba linkować, wtf? to wpiszcie se w youtube BTS dance practice i wybierajcie ^^
/3 lata temu
Jak dla mnie punkt numer 2 nie jest taki do końca :P często to właśnie koleżanki ograniczają albo sprawiają że nie idziemy na trening. Trzeba w samej sobie odnaleźć silną wolę i chodzić na treningi/rower/spacery czy co tam robimy :)
/4 lata temu
ja właśnie rozpisuję sobie cały tydzien z góry i zaznaczam, kiedy jaki trening wykonam, wtedy mam większą motywację, żeby rzeczywiście wykonać to, co zaplanowałam. Kiedyś rozpisywałam wszystko w zwykłym kalendarzu, a od niedawna na fitomento i od razu dodatkowo dostaję przypomnienie danego dnia
POKAŻ KOMENTARZE (6)