ABT – ćwiczenia z piłką wzmacniające mięśnie

Chcesz wzmocnić mięśnie swoich pośladków, ud i brzucha? Ćwicz codziennie w domu ABT, a już po dwóch tygodniach zauważysz znaczące zmiany. Na czym polega trening ABT i jak go wykonać? Zobacz w naszej galerii!

ABT – ćwiczenia z piłką wzmacniające mięśnie
* Ćwiczenie X * POZYCJA WYJŚCIOWA: Połóż się na plecach, ręce ułóż wzdłuż tułowia. Nogi, wyprostowane w kolanach połóż na piłce. Napnij pośladki i wypchnij biodra w górę, tak żeby stworzyły jedną linię z plecami. RUCH WŁAŚCIWY: Trzymając napięte pośladki w górze, w jednej linii z plecami, przyciągnij piłkę do siebie. Powoli, trzymając napięcie, wróć do pozycji wyjściowej. ILOŚĆ POWTÓRZEŃ I SERII: Wykonaj 3 serie po 15 powtórzeń.
SKOMENTUJ
KOMENTARZE (2)
/5 lat temu
http://pytajozdrowie.pl/ fajna stronka z której dowieszz się więcej na temat ćwiczeń
/5 lat temu
http://pytajozdrowie.pl/ fajna strona z ćwiczeniami