ABT – ćwiczenia z piłką wzmacniające mięśnie

Chcesz wzmocnić mięśnie swoich pośladków, ud i brzucha? Ćwicz codziennie w domu ABT, a już po dwóch tygodniach zauważysz znaczące zmiany. Na czym polega trening ABT i jak go wykonać? Zobacz w naszej galerii!

ABT – ćwiczenia z piłką wzmacniające mięśnie
* Ćwiczenie IV * POZYCJA WYJŚCIOWA: Połóż się plecami na piłce. Nogi, zgięte w kolanach rozstaw na szerokość bioder, tak żeby stabilnie ułożyć odcinek lędźwiowy pleców na piłce. Ręce umieść za głową, łokcie rozstaw szeroko. Wzrok i brodę skieruj w górę. RUCH WŁAŚCIWY: Napinając mięśnie brzucha unieś tułów w górę, pamiętając o ułożeniu brody i łokci. ILOŚĆ POWTÓRZEŃ I SERII: Wykonaj 3 serie po 15 powtórzeń.
SKOMENTUJ
KOMENTARZE (2)
/5 lat temu
http://pytajozdrowie.pl/ fajna stronka z której dowieszz się więcej na temat ćwiczeń
/5 lat temu
http://pytajozdrowie.pl/ fajna strona z ćwiczeniami