T-shirty Black Book dla H&M - wiosna 2010

Młody osiemnastolatek ze Szwecji – André Lorens Stock miał pomysł i dużo szczęścia. W pewne nudne popołudnie, jedno z takich, w które nie wie się co ze sobą zrobić – przyszedł mu do głowy genialny pomysł.
/ 08.02.2010 07:45
Młody osiemnastolatek ze Szwecji – André Lorens Stock miał pomysł i dużo szczęścia. W pewne nudne popołudnie, jedno z takich, w które nie wie się co ze sobą zrobić – przyszedł mu do głowy genialny pomysł.

Samodzielnie ozdobił zwykłą, białą koszulkę w tak znakomity sposób, że zaczęli mu jej zazdrościć znajomi i przyjaciele i prosząc o wykonanie podobnych dla siebie.
André postanowił więc kuć żelazo póki gorące – otworzył sklep internetowy ze swoimi koszulkami, niespełna rok temu tworząc swoją markę Black Book.

H&M zachwyciło się mocą artystycznej kreacji młodego Szweda i zaproponowało mu współpracę. Duet H&M i Black Book postanowił więc stworzyć projekt designerski na miarę 2010 roku.
Polegać on będzie mianowicie na tym, że od stycznia na internetowej stronie H&M będzie można przeczytać historię André, a także wysłać bezpośrednio do niego swoje zdjęcia i projekty, z których on sam wybierze według niego najlepsze i na ich podstawie zrealizuje 7 T-shirtów dla mężczyzn i 10 dla kobiet, które utworzą kolekcję o nazwie „Divided” dostępną w sprzedaży od kwietnia 2010 w sieci sklepów H&M na całym świecie.

Obejrzyj wideo, w którym André opowiada o tym przedsięwzięciu:

 H&M i Black Book 
 H&M i Black Book 

A oto niektóre z projektów marki Black Book:

T-shirty Black Book dla H&M - wiosna 2010T-shirty Black Book dla H&M - wiosna 2010

T-shirty Black Book dla H&M - wiosna 2010T-shirty Black Book dla H&M - wiosna 2010

Tak więc do dzieła wszyscy młodzi projektanci z głowami pełnymi pomysłów i fantazji! Być może to koszulkę inspirowaną waszym projektem będzie można znaleźć tej wiosny w sklepach H&M na całym świecie?

Anna Łyczko Borghi

Redakcja poleca

REKLAMA