POLECAMY

Pokazujemy niepubilkowane dotąd zdjęcia kampanii marki Pan tu nie stał

Znacie już ten polski brand? Zobaczcie ich najnowszą kampanię "Agroturystyka"

Pan tu nie stał to łódzka marka, która od lat buduje rzeszę klientów. Klientów, których urzekł zamysł marki, powrót do polskich korzeni i tradycji. Jednak jak wszystko tak i Pan tu nie stał ewoluuje i tworzy coraz lepsze kolekcje. Najnowsza to powrót do początku...na wieś.

Kolekcja „Agroturystyka” przywodzi na myśl sielankową atmosferę łąk i pól. Romantyczne, zakotwiczone w naszym krajobrazie motywy – mlecze, sitowie, bociany na mokradłach, pomidory czy... buraki przywołują na myśl wakacje na wsi. W takim też miejscu odbyła się sesja zdjęciowa – bezpretensjonalna, nietuzinkowa, a zarazem tak oczywista, jak niezaprzeczalne uroki wsi.

Inspirowały nas niczym nieskrępowane wakacje na polskiej wsi. Wieś trochę już uprzemysłowiona, ale wciąż dzika: z jednej strony typowy przystanek PKS-u, a z drugiej strony szuwary, które od wieków pozostają takie same. Jeziora wolne od motorówek i wielkomiejskiego hałasu, świetne domowe jedzenie przyrządzane z lokalnych upraw pomidorów i kontakt z przyrodą.

- specjalnie dla Polki.pl Justyna Burzyńska, Pan tu nie stał

Pan Ty nie stał
fot. Sonia Szóstak

Bestsellerami kolekcji „Agroturystyka” marki Pan tu nie stał okazały się koszulka w bociany (69 zł), topy z wzorami pomidorów, rowerem wodnym, burakiem cukrowym i dzikiem (59 zł), a także damska długa koszula-tunika w mlecze (169 zł) i bluza w bociany (189 zł).

Kolekcja jest dostępna w sklepach stacjonarnych marki w Warszawie, Krakowie i Łodzi oraz w sklepie online.

Więcej mody na lato 2016:

Styl marynarski wciąż hitem - poznaj historię
Modne kombinezony na lato - przegląd
Modowe nowości na koniec czerwca

SKOMENTUJ
KOMENTARZE (0)