Jak podnieść biust bez skalpela?

Pełny biust to wielki atut, ale też równie duży problem dla jego właścicielki. Zwłaszcza, kiedy nieubłagane siły grawitacji powodują jego wiotczenie i opadanie. Odpowiednie kosmetyki, ćwiczenia i kilka sprytnych sztuczek pozwolą Ci unieść piersi i utrzymać je w odpowiednim miejscu bez pomocy skalpela!

Jak podnieść biust bez skalpela?

Stanik to podstawa

Tylko 5% z nas nosi odpowiednio dobrany biustonosz. Dobrze dopasowana bielizna potrafi zdziałać cuda i zupełnie zmienić kształt biustu oraz całej sylwetki. Jak więc wybrać idealny biustonosz?

  • Zacznij od wykonania dokładnych pomiarów. Przy pomocy centymetra krawieckiego zmierz się bardzo ciasno pod biustem. Zapisz wynik w centymetrach, nie zaokrąglając go. Następnie zmierz się luźno w najszerszym miejscu w biuście i wynik również zanotuj. Różnica pomiędzy obwodem w biuście a pod biustem to twój rozmiar miseczki biustonosza. 10-11 cm różnicy to miseczka A, 12-14 cm miseczka B, 14-16 cm miseczka C itd.;
  • Przymierzając nowy stanik zapnij go na najluźniejszą haftkę, a następnie pochyl się do przodu i „wygarnij” piersi spod pachy tak, aby swobodnie ułożyły się w miseczkach. Na koniec dopasuj ramiączka;
  • Teraz spójrz uważnie w lustro. W idealnym staniku miseczka obejmuje całkowicie pierś tak, że ani nad miseczką ani pod nią nie tworzą się wybrzuszenia. Jednocześnie zapięcie stanika nie powinno „podjeżdżać” w górę pleców.

Polecamy: Kąpiele dla zdrowia i urody

Trening na piękny biust

Jeśli chcesz, żeby twoje piersi były jędrne i uniesione nawet bez pomocy stanika, zacznij ćwiczyć. Biust składa się z tkanki łącznej i tłuszczowej, ale pod nim znajdują się mięśnie, które, odpowiednio wytrenowane, potrafią go skutecznie podtrzymać. Najlepsze efekty uzyskasz wykonując klasyczne pompki. Jeśli nie masz dość siły by unieść cały tułów, podeprzyj się na kolanach. Rób 3 serie pompek po 10-12 powtórzeń 3 razy w tygodniu. Możesz też ćwiczyć z hantlami. Połóż się na gumowej piłce do ćwiczeń lub dwóch złączonych stołkach, które zastąpią ławeczkę z siłowni. Unieś hantle wysoko nad głowę, następnie robiąc wydech rozłóż ręce na boki i powoli wróć do początkowej pozycji. Powtórz ten ruch 12 razy w 3 seriach. Wykonując te proste ćwiczenia regularnie już po 2-3 tygodniach zauważysz pozytywną różnicę w wyglądzie biustu.

Lifting ze słoiczka

Firmy kosmetyczne oferują wiele preparatów, które ujędrniają skórę piersi. Warto je stosować, pod warunkiem, że będziesz robić to regularnie a aplikację preparatu połączysz z delikatnym masażem kolistymi ruchami. Na półkach drogerii szukaj balsamów z witaminami A i E, koenzymem Q10 i kwasem hialuronowym, czyli substancjami dobrze znanymi z receptur ujędrniających kremów do twarzy.

Przed aplikacją kremu możesz polać biust strumieniem lodowatej wody lub zafundować mu naprzemienny, ciepły i zimny prysznic. Tę metodę stosowały już nasze babcie, z bardzo dobrymi rezultatami.

Na koniec warto przypomnieć, że pielęgnacja biustu powinna też obejmować jego regularne badanie. Co miesiąc rób to samodzielnie, a raz w roku udaj się do ginekologa, on też powinien Ci pokazać, jak prawidłowo badać piersi.

Polecamy:  Stylizacja kręconych włosów

Jak pomóc piersiom wrócić do formy po ciąży i karmieniu piersią?
SKOMENTUJ
KOMENTARZE (0)