Volkswagen Bank i blokowanie kont indywidualnych

Konto fot. Fotolia
Umowy klientów indywidualnych wygasną w listopadzie 2017 roku.
Małgorzata Machnicka / 22.08.2017 10:19
Konto fot. Fotolia

Volkswagen Bank Polska będzie wysyłał do swoich klientów list z rozwiązaniem umowy rachunku bankowego oraz karty płatniczej. Bank kończy swoją działalność wśród klientów indywidualnych i chce skupić się na przedsiębiorcach. Co ciekawe, bank daje dobrowolność w wyborze banku, do którego klienci będą mogli przesłać swoje pieniądze.

Nowy dyskont wchodzi do Polski!

W komunikacie banku czytamy:

W związku z planowanymi zmianami dalsza działalność banku w Polsce skoncentrowana będzie wyłącznie na rozwijaniu oferty dla przedsiębiorców. [Wprowadzi mobilną wersję bankowości internetowej. Jednocześnie w toku przekształceń bank wycofa z oferty rachunki dla klientów indywidualnych i zaprzestanie świadczenia usług depozytowych dla tego segmentu.

Tym samym umowy klientów indywidualnych będą wygasały z dniem 30.11.2017 r. Po tej dacie rachunki zostaną zamknięte, a wydane do tych rachunków karty płatnicze zostaną zablokowane. Dlatego też klienci będą musieli przelać swoje dotychczasowe środki na inne konta konkurencji.

Czy twój Messenger też podkreśla niektóre słowa?

Volkswagen jedynie rekomenduje przelanie środków do Eurobanku i przedstawia profity takiego rozwiązania:

  • 0 zł za prowadzenie konta oraz zwrot opłaty za posiadanie karty płatniczej w pierwszym roku,
  • specjalną ofertę oszczędnościową, w tym możliwość założenia promocyjnej lokaty 3 miesięcznej z oprocentowaniem 2,50 proc. do kwoty 50 tys. PLN,
  • automatyczne przekazanie środków i przekierowanie przelewów do Euro Banku S.A. po zamknięciu rachunku w VW Banku,
  • bezpieczeństwo środków dzięki gwarancjom BFG.

Redakcja poleca

REKLAMA