POLECAMY

Poznaj sekret treningu Ewy Chodakowskiej!

Zobacz, dlaczego treningi instruktorki fitness przynoszą tak niesamowite efekty i schudnij dzięki jej wskazówkom!

Poznaj sekret treningu Ewy Chodakowskiej! fot. ONS.pl

Kim jest Ewa Chodakowska?

Ewa Chodakowska jest prywatną trenerką fitness z wieloletnim doświadczeniem. To właśnie jej autorska metoda stoi za wspaniałą sylwetką Perfekcyjnej Pani Domu Małgorzaty Rozenek oraz Oli Szwed. Zdaniem osób, które z nią trenowały, nie ma litości dla swoich podopiecznych, ale właśnie dzięki temu jej treningi okazują się niezwykle skuteczne.

Tajemnica sukcesu ćwiczeń Ewy Chodakowskiej

Zdaniem trenerki, aby schudnąć i być w świetnej formie należy zmienić swój cały tryb życia. Poza włączeniem odchudzającej diety składającej się z 5 posiłków dziennie, trenerka zaleca również - i traktuje jako credo - ciągłe napinanie mięśni brzucha. Jej zdaniem to właśnie one stanowią centrum naszego ciała i dlatego powinny być najlepiej wytrenowane.

Jak wygląda trening stworzony przez trenerkę?

Według trenerki najważniejsze jest nie nastawienie na efekty wizualne, ale zaangażowanie psychiki do treningu. Ćwiczenia zaproponowane przez instruktorkę są krótkie, ale bardzo intensywne, o zmiennym tempie.

Właśnie dlatego organizm zaczyna wytwarzać endorfiny, które podkręcają motywację. I choć po takiej dawce ruchu organizm często doznaje szoku z powodu zmęczenia, po upływie kilkudziesięciu minut mamy ochotę go powtórzyć.

Wpływ treningu Ewy Chodakowskiej na organizm

Zdaniem autorki treningu, ćwiczenia przez nią zaproponowane:

  • odstresowują
  • pomagają w stabilizacji ciśnienia
  • obniżają poziom cholesterolu
  • zwalczają bezsenność
  • wspomagają usuwanie toksyn z organizmu
  • poprawiają jego wydolność

Jak określa go sama Ewa Chodakowska - utrata wagi to jedynie efekt uboczny :)

Dowiedz się więcej na temat ćwiczeń Ewy Chodakowskiej!

SKOMENTUJ
KOMENTARZE (25)
/rok temu
Cwicze z ewa juz prawie rok efekty sa naprawde suuuper tylko fakt trzeba cwiczyc regularnie a nie od wielkiego dzwonu i 4-5 posilkow dziennie racjonalne zywienie plus pozbyc sie cukru fast fudow itp i sama waga spada. Trzeba tylko chciec ja polecam. A jeszcze jedno ewka na sowim fanpagu wrzuca darmowe jadlospisy oczywiscie zawsze mozna zmodyfikowac
/rok temu
szkoda, że nikt nie napiszę, że ćwiczenia Pani Ewy rozwalają kolana
/2 lata temu
każda trenerka obiecuje cuda na kiju, jeśli będzie się kupować jej płyty z ćwiczeniami. Prawda jest taka, i piszę to ja, osoba z 25 letnim stażem treningowym, że jeśli nie zmieni się nawyków żywieniowych, jakości spożywanego jedzenia, nie wprowadzi regularności w jedzeniu, nie będzie się wysypiać- możecie zapłacić tysiące za treningi personalne, za płyty obiecujące 6ciopak w 6 tygodni, zarzynać się jak świnie w rzeźni a nie zmieni się tak naprawdę nic. Będziecie nadal grube, otyłe albo zmęczone. DIETA TO ZWYKLE 70% SUKCESU, U KOBIET Z HASHIMOTO, PCOS I INSULINOOPORNOŚCIĄ PONAD 80% SUKCESU. Żeby wytrzymać na diecie, nie może być zbyt restrykcyjna- tzn. bilans powinien być ujemny -300 do -500 kcal, więc u większości kobiet mających pracę siedzącą nie będzie to mniej, niż 1500 kcal, a u aktywnych nie mniej niż 1800 kcal. I to jest podstawa. Trening 3-4 x w tyg.- ok, ale żeby wytrzymać na diecie najlepiej zacząć od zwykłego codziennego ruchu, spacerów, żeby nie napędzać apetytu i nie uruchomić mechanizmów obronnych.
POKAŻ KOMENTARZE (22)