Reklama

Aryton to polska marka rodzinna, działająca na rynku od ponad 20 lat, projektująca ubrania dla wymagających kobiet. Zazwyczaj stawia na klasykę z akcentami nowoczesności. Tym razem marka zaangażowała do swojej najnowszej kampanii Karolinę Wąż. Piękną polską modelkę, która zyskuje coraz większe uznania na świecie.

Reklama

Podstawowym założeniem nowej kampanii jesień-zima 2013/14 marki Aryton była kontynuacja studyjnej prostoty i minimalizmu komunikacji z poprzednich sezonów. Cała uwaga skupiona została na modelce - jej emocjach, gestach, spojrzeniu. Faktury i barwy tkanin kolekcji Aryton jesień 2013, zostały zderzone z gładkim blaskiem polerowanego marmuru. Takie zestawienie to z jednej strony dopełnienie kolorystyki, a z drugiej celowy kontrast między ubraniem, a tłem.

Sesja:
Modelka: Karolina Wąż/ New Age Models
Fotograf: Magda Wunsche & Agnieszka Samsel
Dyrektor Kreatywna: Patrycja Cierocka
Koncepcja artystyczna i stylizacja: Marta Kalinowska
Koncepcja graficzna: Joanna Dobkowska
Makijaż: Marianna Yurkiewicz/ DiVision Art
Włosy: Piotr Wasiński/Van Dorsen Talents
Scenografia: Anna Tyślerowicz

Zobacz również:

Reklama

Jesienna kolekcja Tally Weijl w stylu rock&chic
Kalosze - całoroczny hit
Wyprzedaże lato 2013 - hity wśród butów

Sprawdźcie całą kolekcję Aryton na jesień 2013 w naszej galerii:

Reklama
Reklama
Reklama