Wybrano nowe twarze kampanii reklamowej warszawskiej Reduty

Akcja „Zostań twarzą CH Reduta” trwała od 5 do 22 września i miała na celu wyłonienie osób, które wezmą udział w jesienno-zimowej kampanii reklamowej CH Reduta. Przez cały tydzień chętni kandydaci fotografowani byli przy specjalnym konkursowym stoisku w centrum. W rezultacie intensywne obrady jury pozwoliły na wyłonienie spośród setek zgłoszeń 20 półfinalistów.
/ 28.09.2010 17:15

W sobotę 25 września w CH Reduta 20 szczęśliwców zaprezentowało się przed publicznością i jury w składzie: Monika Smolicz - właścicielka Agencji Modelingowej Rebel Models, Monika Radulska - właścicielka agencji Aliganza Fashion Agency, Maniek Dziduch - znany i ceniony fotograf pracujący dla najbardziej prestiżowych magazynów modowych w Polsce i Daniel Biegaj - specjalista ds. marketingu w CH Reduta.

Nie lada wyzwaniem okazało się wytypowanie zwycięskiej pary, zatem jury zdecydowało się na przyznanie głównej nagrody trójce zwycięzców. Sesję zdjęciową, a tym samym udział w jesienno- zimowej kampanii CH Reduta wygrali 16- letnia Magda Rokosz, 14- letnia Asia Jaworska i 20- letni Mateusz Lebiedziński.

Zobacz także: Najważniejsze polskie wydarzenie modowe sezonu

Dziewczyny okazały się bezkonkurencyjne, nagroda dodatkowa w postaci rocznego kontraktu w Agencji Modelek i Modeli Rebel Models również powędrowała w ich ręce. Cała dwudziestka została obdarowana upominkami w postaci bonu, które ufundowała jeansowa marka Levi’s.

Zobacz także: Anna Jagodzińska w kampanii marki YES


Profesjonalna sesja zdjęciowa, która była główną nagrodą w konkursie odbędzie się 4 października, a jej efekty będziemy mogli oglądać na warszawskich billboardach pod koniec tego samego miesiąca.

Redakcja poleca

REKLAMA