Samodzielnie ozdobił zwykłą, białą koszulkę w tak znakomity sposób, że zaczęli mu jej zazdrościć znajomi i przyjaciele i prosząc o wykonanie podobnych dla siebie.
André postanowił więc kuć żelazo póki gorące – otworzył sklep internetowy ze swoimi koszulkami, niespełna rok temu tworząc swoją markę Black Book.
H&M zachwyciło się mocą artystycznej kreacji młodego Szweda i zaproponowało mu współpracę. Duet H&M i Black Book postanowił więc stworzyć projekt designerski na miarę 2010 roku.
Polegać on będzie mianowicie na tym, że od stycznia na internetowej stronie H&M będzie można przeczytać historię André, a także wysłać bezpośrednio do niego swoje zdjęcia i projekty, z których on sam wybierze według niego najlepsze i na ich podstawie zrealizuje 7 T-shirtów dla mężczyzn i 10 dla kobiet, które utworzą kolekcję o nazwie „Divided” dostępną w sprzedaży od kwietnia 2010 w sieci sklepów H&M na całym świecie.
Obejrzyj wideo, w którym André opowiada o tym przedsięwzięciu:
H&M i Black Book
|
H&M i Black Book |
A oto niektóre z projektów marki Black Book:
Tak więc do dzieła wszyscy młodzi projektanci z głowami pełnymi pomysłów i fantazji! Być może to koszulkę inspirowaną waszym projektem będzie można znaleźć tej wiosny w sklepach H&M na całym świecie?
Anna Łyczko Borghi