Dodatkowe ożywienie w dresscode

ochnik
Nawet jeśli Twój biurowy dresscode nie przewiduje ulegania najnowszym trendom, nie musisz czekać do siedemnastej. Przemyć odrobinę mody w dodatkach!
/ 10.05.2018 12:08
ochnik

Jeśli Twoja firma nie jest bardzo konserwatywna, spróbuj przemycić obowiązujące trendy w najbardziej widocznych dodatkach: buty, torebkę, apaszkę. Najmodniejsze kolory, afrykańskie czy marokańskie inspiracje nie muszą koniecznie być widoczne na twojej sukience. Buty z żabotami, torebki z frędzlami czy apaszka w koktajlowych kolorach nie pozwolą, by nazwać twój strój nudnym.

Jeśli jednak Twoi przełożeni uznaliby go za zbyt frywolny, masz inne wyjścia: postaw na modne, ale klasyczne dodatki: pikowane torebki na łańcuszku a la Chanel w stonowanych kolorach, czółenka ze skóry krokodyla, ręcznie malowane jedwabne apaszki. Jeśli stać cię na Chanel, Pradę czy Hermesa, to świetnie, ale możesz wybrać też klasyczne dodatki tańszych firm.

Możesz też zadbać o to, by nie zawsze widoczne dodatki robiły wrażenie. Gdy twój strój będzie klasyczny, modne mogą być ukryte gadżety: organizer, wizytownik, etui na pióro czy okulary. Nie bój się kupić akcesoriów wykonanych z kolorowej skóry czy takich, które mają niespotykany, ozdobny kształt.

Pamiętaj jednak, że bez względu na to, jakim trendem się inspirujesz, dodatek, który wybierzesz, musi być wysokiej jakości.
Pomysły:

  • Żaboty. Jeśli sukienki czy bluzki nie wchodzą w grę, poszukaj drobnych falbanek na butach (TopShop, Promod) czy torebkach (Zara).
  • Widoczne zamki błyskawiczne. Sukienki i tuniki ozdobione wyeksponowanymi suwakami mogą okazać się zbyt odważne, spróbuj więc wyeksponować je na ołówkowej spódnicy, czółenkach lub torebce (H&M).
  • Sorbetowe kolory. Jeśli sukienka czy top w tym kolorze nie będzie mile widziana w twoim biurze, wybierz apaszkę, wizytownik czy organizer oprawiony w kolorową skórę.
  • Dzika Afryka. Bluzka w panterkę to niekoniecznie dobry pomysł, ale apaszka – jak najbardziej. Również proste drewniane bransolety są do zaakceptowania w każdym niemal biurze.

Redakcja poleca

REKLAMA