z wykształcenia prawnik, z zamiłowania przedsiębiorca

Izabela Makosz jest założycielką pierwszej w Polsce wyspecjalizowanej sieci salonów depilacji woskiem Time For Wax. Od 6 lat konsekwentnie realizuje własną wizję biznesu, wprowadzając na polski rynek usług najwyższe zagraniczne standardy. Kiedy zaczynała działalność, nie znała branży kosmetycznej, a od osób działających w tej kategorii słyszała: "To się nie może udać!". Osiągnęła jednak sukces dzięki własnej przedsiębiorczości i nieszablonowemu myśleniu - jej koncept okazał się idealną odpowiedzią na potrzeby współczesnego konsumenta.
 

Z wykształcenia prawnik, z zamiłowania przedsiębiorca. Swoją karierę zawodową zaczynała od pracy w korporacjach, takich jak Cola-Cola, Master Food, Reckit Benckiser, Danone, gdzie zdobyła doświadczenie w działach sprzedaży i trade-marketingu. Okazało się ono bezcenne w chwili, gdy postanowiła zrealizować swoje plany biznesowe, dotyczące stworzenia jedynego na polskim rynku wyspecjalizowanego salonu depilacji woskiem.

 

Marka stworzona przez Izabelę Makosz ma na swoim koncie wiele dowodów uznania, zarówno środowisk biznesowych, jak i ze strony klientów. Twórczyni Time For Wax została także finalistką konkursu Bizneswomen 2009 „Sukces pisany szminką”. Izabela Makosz to niezwykła kobieta, pełna energii i pasji, charyzmatyczna osobowość, której chętnie słuchają inne kobiety. Z przyjemnością dzieli się wiedzą i opowiada o swoich doświadczeniach, żeby pomóc innym na ich drodze biznesowej. Działa jako ambasadorka Przedsiębiorczości Kobiet i jest Mentorką w programie 100 Nowych Firm Fundacji Przedsiębiorczości Kobiet.

 

Odpowiadając na liczne prośby o poradę i pytania młodych przedsiębiorców, postanowiła stworzyć pierwszą w Polsce internetową telewizję dla przedsiębiorczych kobiet - Time For Business TV, gdzie dzieli się praktycznymi poradami na temat prowadzenia biznesu. Nowo powstały kanał prezentuje zupełnie nowe podejście do przedsiębiorczości, inspiruje wspiera i motywuje do działania.

 

Prywatnie szczęśliwa mężatka oraz mama Natana i Mikołaja.

Mapa marzeń - krok po kroku
Mapa marzeń - krok po kroku4 lata temu
Na drodze do własnej firmy jednym z pierwszych kroków jest przygotowanie konkretnego planu działania, w którym określisz swoje cele i terminy ich realizacji. Doradzamy, jak przygotować taki plan. Zacznij już dziś urzeczywistniać swoje marzenia o własnej działalności! Czytaj więcej
Własna firma - nie bój się popełniać błędów
Własna firma - nie bój się popełniać błędów6 lat temu
Wiele osób ma w sobie zakorzenioną obawę przed popełnieniem błędów – zupełnie niepotrzebnie! Nie zapominajmy, że nie ma własnego biznesu bez ryzyka i błędów właśnie. Czytaj więcej
Jak pozyskać nowego klienta?
Jak pozyskać nowego klienta?6 lat temu
Jeśli poszukujesz sposobów pozyskania nowych klientów, musisz zastanowić się, jak wygląda dystrybucja twoich produktów, a przede wszystkim określić, kto jest odbiorcą twojej oferty oraz kto potencjalnie może się nim stać - od tego będą zależały działania, które podejmiesz. Czytaj więcej
Własna firma - weryfikuj swój produkt
Własna firma - weryfikuj swój produkt6 lat temu
Dowiedz się, w jaki sposób weryfikować opinię o swoim produkcie oraz jak właściwie wprowadzić go na rynek. Tłumaczymy, jak to zrobić na konkretnych przykładach. Czytaj więcej
Jak stworzyć plan finansowy firmy?
Jak stworzyć plan finansowy firmy?6 lat temu
Plan finansowy to jedna z najistotniejszych rzeczy przy otwieraniu własnej firmy. Jeśli chcesz być dobrym i świadomym przedsiębiorcą, musisz go sporządzić bez względu na to, czy lubisz zagadnienia finansowe i czy się na nich znasz! Czytaj więcej
Własna firma - analiza konkurencji
Własna firma - analiza konkurencji6 lat temu
Zanim zdecydujesz się założyć własną firmę, zbadaj swoją konkurencję. Podpowiadamy, jak krok po kroku przeprowadzić analizę działań konkurencji. Czytaj więcej
Własna firma - zabadaj polski i zagraniczny rynek
Własna firma - zabadaj polski i zagraniczny rynek6 lat temu
Niezależnie od tego, czy stworzyłaś już pomysł na własną firmę, czy dopiero go poszukujesz, jedną z najważniejszych kwestii, od których powinnaś zacząć, jest zbadanie polskiego i zagranicznego rynku. Pod jakim kątem sprawdzać rynek? Na co zwracać uwagę, prowadząc research? Czytaj więcej
Własna firma - otaczaj się motywującymi ludźmi
Własna firma - otaczaj się motywującymi ludźmi6 lat temu
Często nie zdajemy sobie sprawy z tego, jak ogromny wpływ na nasze życie mają ludzie, którzy nas otaczają. Czasem ciągną nas w górę, wspierają, motywują, są naszą podporą, ale bywa i tak, że potrafią podcinać skrzydła, demotywować, obniżać nasze poczucie własnej wartości. Na drodze do własnej firmy ważne jest otaczanie się motywującymi ludźmi, którzy zachęcą nas do działania. Czytaj więcej
Własna firma - samorozwój
Własna firma - samorozwój6 lat temu
Dlaczego na drodze do własnej firmy kluczowe znaczenie ma nasz samorozwój? W jaki sposób zrobić pierwszy krok w jego kierunku? Sięgnij po sprawdzone książki, które mogą odmienić twoje życie i pomóc stać się przedsiębiorcą! Czytaj więcej
Motywacja do założenia własnej firmy
Motywacja do założenia własnej firmy6 lat temu
Jeśli marzysz o tym, żeby założyć własną firmę, jednego musisz być świadoma: wymaga to naprawdę silnej, wewnętrznej motywacji. Początek to zawsze nauka i zbieranie informacji. Jeżeli czujesz, że nie masz wystarczającej wewnętrznej motywacji, powinnaś zastanowić się, z czego wynikają twoje obawy. Dlaczego boisz się zrobić ten krok? Jaka jest przyczyna, która wewnętrznie cię blokuje? A może to kwestia wymówek, którymi usprawiedliwiasz się sama przed sobą? Czytaj więcej