Jak one to robią? Poznaj szczegóły diety Evy Longorii

Dowiedz się, w czym tkwi sekret pięknej figury i chudnij tak jak ona!

W czym tkwi sekret diety Evy Longorii?

Jest drobna i ma godną pozazdroszczenia figurę: szczupłą talię, płaski brzuch i krągłą pupę. Jej sylwetka nie jest tylko zasługą dobrych genów. Eva zawsze podkreślała, że dieta jest ważna w jej życiu. Specjalnie skomponowane menu opracował dla niej trener osobisty, z którym aktorka ćwiczy 4 razy w tygodniu. Posiłki bazują tylko na zdrowych produktach, a motto Evy brzmi: „żadnego oszukiwania”. Aktorka nie pozwala sobie na żadne odstępstwa, nawet podczas imprez.

Co je na diecie Eva Longoria?

Produkty wskazane: brązowy ryż, jogurt naturalny, rośliny strączkowe (fasola, ciecierzyca, soczewica), surowe warzywa, awokado, orzechy, migdały, oliwa, pełnoziarnisty chleb i makaron, ryby, mięso kurczaka lub indyka, woda mineralna.
Produkty zakazane: Sery żółte i pleśniowe, produkty z białej mąki, słodycze, kawa, herbata, ziemniaki, wędliny, masło, soki owocowe, biały ryż, gotowe dania, słodzone napoje, sól.

Co sądzi dietetyk o diecie Evy Longorii?

To menu dostarcza wszystkich niezbędnych witamin i minerałów, a także odpowiednią ilość białka zwierzęcego. Eva zamieniła tłuste mięso na ryby, ogranicza także podaż węglowodanów prostych, mających wysoki indeks glikemiczny i wywołujących gwałtowny wyrzut insuliny. Gwiazda stara się spożywać część owoców razem ze skórką, dzięki czemu nie pozbawia organizmu witaminy C, witamin z grupy B oraz kwasu ursolowego, występującego na przykład w skórkach jabłek. Ogranicza on wchłanianie tłuszczu oraz obniża poziom cukru we krwi.

Jadłospis na diecie Evy Longorii

Śniadanie:
  • Dwie kromki chleba razowego z wędzonym łososiem, pokrojoną czerwoną i zieloną papryką
  • Szklanka soku pomidorowego
Drugie śniadanie:
  • Sałatka z jednego awokado, połowy cykorii, połowy cebuli czerwonej, pistacji, migdałów i kilku ziarenek granatu
  • Jabłko ze skórką
Obiad:
  • Grillowany filet z kurczaka
  • Pełnoziarnisty makaron, polany łyżką oliwy z oliwek, przyprawiony bazylią i oregano
  • Surówka z pokrojonej kalarepy, polana łyżką jogurtu naturalnego i sokiem z połówki cytryny, przyprawiona szczyptą soli, pieprzu i koperkiem
Przekąska:
  • Pokrojone marchewki
  • Garść orzechów włoskich
Kolacja: dorsz zapiekany z warzywami, polany łyżką oleju z pestek winogron.
Składniki: dorsz, cytryna, pieprz, marchew, cebula, por, pietruszka, pomidory koktajlowe, czosnek, bazylia, natka pietruszki.
Przepis: Dorsza skrop sokiem z cytryny i pieprzem. Marchew, cebulę, por i pietruszkę pokrój i podduś na małym ogniu. Dodaj pomidory koktajlowe i podduś bez przykrycia, aż całość zgęstnieje. Dodaj pokrojony czosnek, bazylię i natkę pietruszki, dopraw solą i pieprzem. W żaroodpornym naczyniu ułóż rybę i warzywa, zapiekaj przez 35 minut.

Dowiedz się więcej o dietach gwiazd:

na podstawie tekstu Magdy Błaszczak/Viva wyd. specjalne
SKOMENTUJ
KOMENTARZE (0)