Ćwiczenia na smukłe ramiona - 4 najlepsze propozycje fot. Fotolia

4 najlepsze ćwiczenia na smukłe ramiona. Efekty pojawią się już po 14 dniach!

Tym razem mamy coś dla niecierpliwych. Prezentujemy trening ramion składający się z zaledwie 4 ćwiczeń, którego efekty zobaczysz już po upływie zaledwie 14 dni! Nie wierzysz? Zacznij ćwiczyć już dzisiaj i przekonaj się, jak w ekspresowym tempie poprawić wygląd ramion.
Agata Bernaciak / 07.08.2018 14:20
Ćwiczenia na smukłe ramiona - 4 najlepsze propozycje fot. Fotolia

Ramiona odsłaniamy najczęściej, a... najrzadziej ćwiczymy. A przecież tak niewiele potrzeba, by wyglądały doskonale! Oto program, który pozwoli ci na wyrzeźbienie mięśni w zaledwie 2 tygodnie.

Dlaczego warto zacząć wykonywać ćwiczenia na smukłe ramiona?

Trening ramion przynosi efekty naprawdę bardzo szybko. Wystarczy poświęcić na niego 10 minut dziennie, by po 2 tygodniach zobaczyć rezultaty. Zobacz, co jeszcze zyskasz:

  • Seksowne i ładnie umięśnione ramiona (precz z trzęsącą się galaretą z tyłu!).
  • Bez trudu będziesz nosić dziecko na rękach czy wieszać firanki.
  • Wzmocnisz mięśnie klatki piersiowej.
  • Sprawisz, że twój biust będzie jędrny!

Jak wykonywać ćwiczenia na smukłe i jędrne ramiona?

  • Trening wykonuj co drugi dzień.
  • Ćwiczenia rób w kolejności podanej poniżej.
  • Używaj ciężarków o wadze 2,5–4 kg. Zacznij od lżejszych, ale jeśli bez wysiłku robisz wszystkie powtórzenia, przerzuć się na cięższe.

Ćwiczenie na smukłe ramiona nr 1

Połóż się na plecach, ugnij nogi w kolanach i oprzyj stopy na podłodze. Chwyć ciężarki i unieś ręce prostopadle do podłogi (dłonie grzbietami na zewnątrz). Uginając łokcie, opuść ciężarki tuż nad głowę. Wytrzymaj chwilę i wyprostuj ręce (ruszaj tylko przedramionami). Powtórz co najmniej 8–12 razy.

Ćwiczenie na smukłe ramiona nr 2

Połóż się na brzuchu, oprzyj dłonie tuż obok barków, trzymaj łokcie blisko ciała. Ugnij nogi w kolanach i skrzyżuj w kostkach. Napnij mięśnie brzucha. Wyprostuj ręce, unosząc tułów tak, by tworzył z udami linię prostą (nie wypinaj pupy). Wytrzymaj chwilę i ugnij łokcie, ale nie kładź tułowia na podłodze. Powtórz 3–5 razy.

Ćwiczenie na smukłe ramiona nr 3

Stań bokiem do łóżka i oprzyj na nim zgiętą prawą nogę i prawą rękę. Tułów i szyja powinny tworzyć linię prostą. Chwyć ciężarek w lewą dłoń i opuść rękę pionowo w dół. Przesuń wyprostowaną rękę w tył. Wytrzymaj chwilę i opuść. Powtórz 8–10 razy, najpierw lewą, potem prawą ręką.

Ćwiczenie na smukłe ramiona nr 4

Stań w lekkim rozkroku i chwyć ciężarki w dłonie. Ugnij łokcie tak, aby ciężarki znalazły się na wysokości pasa (dłonie zwrócone grzbietami w dół). Wytrzymaj chwilę i opuść ciężarki. Powtórz 8–12 razy, przy ostatnim ruchu zatrzymując ciężarki na wysokości pasa. Z tej pozycji unieś ciężarki na wysokość barków. Wytrzymaj chwilę i opuść na wysokość pasa. Powtórz 8–12 razy. Cały czas trzymaj łokcie blisko ciała.

Dowiedz się więcej na temat smukłych ramion: Masaż antycellulitowy na ramiona [video]
Kobiecy trening na ramiona
Jak wytrenować ramiona idealne?