ABT – ćwiczenia z piłką wzmacniające mięśnie

Chcesz wzmocnić mięśnie swoich pośladków, ud i brzucha? Ćwicz codziennie w domu ABT, a już po dwóch tygodniach zauważysz znaczące zmiany. Na czym polega trening ABT i jak go wykonać? Zobacz w naszej galerii!
/ 15.11.2010 08:18

Korzyści z ćwiczeń

Marzysz o wyrzeźbionych udach, pośladkach i brzuchu, ale Twoje ćwiczenia nie przynoszą efektu? Rozpocznij trening ABT!

W dzisiejszych czasach coraz trudniej zmobilizować się i regularnie wykonywać ćwiczenia wzmacniające mięśnie. Oprócz coraz częściej pojawiającej się otyłości, która uznana została za epidemię, pojawiają się problemy ze zdrowiem. Ból pleców, problemy z utrzymaniem pionowej postawy i niezadowolenie ze swojej sylwetki stały się utrapieniem wielu osób. Nie od dziś wiadomo, że najlepszym sposobem na te dolegliwości jest profilaktyka.

Zadbaj o zdrowie i popraw wygląd swojej sylwetki, poświęcając kilkanaście minut dziennie na ćwiczenia.

Zobacz także: Sposób na perfekcyjny brzuch

Co właściwie znaczy ABT?

ABT to skrót od angielskich słów: abdominal, buttocks, thighs, czyli brzuch, pośladki, uda. Ćwiczenia wzmacniające te części ciała mają ogromny wpływ na nasze zdrowie i sylwetkę. To właśnie te mięśnie odpowiedzialne są za pionową postawę i zgrabną figurę.

Dzięki tym ćwiczeniom ujędrnisz uda, pośladki, wzmocnisz brzuch oraz poprawisz swoje zdrowie, sprawność i dobre samopoczucie.

Zobacz także: 6 Weidera - płaski i umięśniony brzuch

Ćwiczenia wykonywane są na piłce stabilizującej. Dzięki niej zwiększysz efektywność swoich ćwiczeń i szybciej osiągniesz zamierzony cel. Wzmacnia ona dodatkowo najgłębsze, bardzo znaczące mięśnie całego korpusu, na które bardzo ciężko jest wpłynąć, wykonując tradycyjne ćwiczenia.