POLECAMY

7 rad, jak zyskać lojalnych klientów

Masz firmę? Musisz to wiedzieć!

7 rad, jak zyskać lojalnych klientów fot. Fotolia

Posiadając własną firmę, należy zawsze być nastawionym na klienta. Obecnie jest tak ogromna konkurencja, że klienci rzadko bywają lojalni wobec jednej konkretnej firmy, jeśli inne oferują lepsze usługi. Jak zatem tę lojalność zyskać? Podpowiadamy!

Jak zdobyć lojalnych klientów?

1. Zbuduj zaufanie

Traktuj swoich klientów jak gości we własnym domu. Ludzie wyczuwają, gdy nie są mile widziani i w rezultacie unikają miejsc, w których czują się jak obcy.

2. Bądź profesjonalistą

Oferuj tylko najlepsze produkty i najlepszą obsługę, na jakie możesz sobie pozwolić. Jeśli istnieje potrzeba, zawsze bądź pomocny i otwarty. Z kolei gdy popełnisz błąd, przyznaj się do niego, przeproś i zaoferuj rekompensatę, klient doceni twoją szczerość.

3. Stwórz związek emocjonalny z klientem

Emocjonalne zaangażowanie sprawi, że klient będzie identyfikował się z twoim lokalem. Satysfakcja ze świadczonych usług wykształci lojalność, która jest gwarancją stabilności firmy.

4. Wprowadź program lojalnościowy

Jeśli polecasz klientom program lojalnościowy, warto przedstawić korzyści, które wynikają z jego posiadania. Program powinien zapewniać atrakcyjne profity, motywujące klientów do korzystania z oferowanych usług. 

5. Nagradzaj klientów

Oferując klientowi bonusy czy prezenty, które będą dodatkiem do wykupionej usługi, zrobisz na nim dobre wrażenie i zachęcisz do ponownego skorzystania z twojej oferty, a tym samym zwiększysz zyski.

6. Przygotuj pracowników

Miej pewność, że zatrudniony zespół utrzymuje najlepszy poziom obsługi, a posiadając program lojalnościowy, upewnij się, że każdy pracownik na bieżąco rekomenduje go klientom.

7. Bądź konsekwentny

Dbając o lojalność klienta, utrzymuj cały czas ten sam poziom jakości w lokalu. Wytrwałość w rekomendowaniu korzystania z programu lojalnościowego wraz z gwarancją najlepszej obsługi oraz zapewnieniem pełnowartościowego produktu czy usługi zapewni ciągły zysk, a co najważniejsze sprawi, że klienci będą bardziej lojalni.

Zobacz też:

Materiały prasowe - Clue PR

SKOMENTUJ
KOMENTARZE (1)
/8 miesięcy temu
Program lojalnościowy to świetna sprawa! Wiem, że to zależy też od branży ale akurat w typowo babskiej kosmetycznej sprawdza się idealnie i chociaż jakość usług musi bronić się sama to takie programy bardzo pomagają, w cardon znalazłam świetną ekipę, która w lot chwyciła mój zamysł i karty dla klientów wyszły chyba ładniejsze niż myślałam a do tego rzeczywiście jakościowo świetne, nic się nie ściera i stanowi też ładną reklamę i wizytówkę salonu