Czy masz za dużo kosmetyków - 5 niepokojących sygnałów

Tusz do rzęs pogrubiająco-wydłużający Jane Iredale, cena 160 zł
Czy to dotyczą także ciebie?
Karolina Kalinowska / 14.03.2016 07:59
Tusz do rzęs pogrubiająco-wydłużający Jane Iredale, cena 160 zł

1. Wyrzucasz kosmetyki, bo są przeterminowane

Bardzo dużo kosmetyków ma krótki okres ważności i jest on niezależny od tego, jak często używamy danego produktu. 

2. Zapominasz o połowie posiadanych kosmetyków

Jeśli podczas sprzątania toaletki orientujesz się, że zapomniałaś o posiadaniu połowy swoich kosmetyków. Zapewne masz ich za dużo! Jeśli w waszej kolekcji przeważają produkty, których użyłyście tylko po zakupie, najwyższa pora się ich pozbyć. Przede wszystkim warto być bardziej rozsądną na kolejnych zakupach. Dzięki temu nie będziesz marnowała pieniędzy na kosmetyki, o których istnieniu bardzo szybko zapomnisz.

3. Nigdy nie zużywasz lakierów do paznokci

Masz ponad 25 lakierów do paznokci? To zdecydowanie za dużo! Oczywiście rozumiemy, że jest bardzo dużo kolorów, które mają wiele odcieni. Jednak  jesteśmy przekonane, że i tak używacie jedynie 4-5 ulubionych lakierów. Mylimy się? Nie martwcie się. Mamy tak samo!

4. Kupujesz nowe produkty mimo tego, że masz już ich odpowiedniki

Masz w swojej kolekcji praktycznie identyczny róż, ale i tak postanawiasz kupić kolejny? A może po raz kolejny kupujesz paletkę cieni w neutralnych kolorach? To nic innego jak kosmetyczny zakupoholizm! Kolekcjonowanie jest bardzo przyjemne i sprawia wiele radości, jednak nie ma większego sensu kupować ciągle takich samych!

5. Na twojej półce w łazience jest ponad 20 produktów do pielęgnacji...

... twarzy. Nawet jeżeli jesteś wielbicielką azjatyckiego rytuału pielęgnacyjnego to i tak nie powinno być ich tak dużo. Przecież dwa otwarte toniki nie są ci potrzebne :)

Więcej kosmetycznych trików i porad:

6 najgorszych błędów podczas oczyszczania twarzy
8 najważniejszych kosmetyków do pielęgnacji twarzy
Jak dobrać kolor lakieru do kształtu paznokci?




 

Tagi: makijaż

Redakcja poleca

REKLAMA