Burberry kładzie nacisk na kolekcje "cruise"

Christopher Bailey, stojący na czele brytyjskiego Domu Mody Burberry, wie jak ważna dla bytu marki modowej jest kolekcja "cruise".

Burberry kładzie nacisk na kolekcje "cruise" fot. Burberry

O tym jak ogromne znaczenie dla każdego domu mody ma kolekcja "cruise", Bailey opowiedział w wywiadzie dla Vogue'a. Projektant, stojący na czele brytyjskiego Domu Mody Burberry wyznał, że jej istnienie ma znaczenie zarówno dla kupców jak i dla klientów.

Klient ma ciągłą potrzebę ekscytowania się i inspirowania, kiedy wchodzi do sklepu. Właśnie dlatego każdy z nas projektantów między głównymi sezonowymi kolekcjami, tworzy kilka między-sezonowych. Klienci nieustannie chcą nowości.
- powiedział projektant.

Właśnie dlatego marka Burberry proponuje swoim klientom kolekcję "cruise", która jak powiedział Bailey, jest zawsze prekursorem wiosenno-letniej, czy jesienno-zimowej oferty, krystalizuje spojrzenie na główną kolekcję i jest wskaźnikiem nastroju, wyglądu a nawet samopoczucia na dany sezon.

Twarzami międzysezonowej kolekcji w Burberry są ulubione twarze Baileya: Edie Campbell i Cara Delevingne. A międzysezon? Będzie bardzo kolorowy i jak zwykle odwołujący się do  dziedzictwa marki. Ono w Burberry jest zawsze podstawą.



Gosia Baczyńska – jak przygotowuje się do Fashion Week w Paryżu?
SKOMENTUJ
KOMENTARZE (0)