Beyoncé twarzą letniej kolekcji H&M

Twarzą letniej kampanii H&M została amerykańska wokalistka Beyoncé. Kolekcja będzie dostępna w sklepach oraz na stronie internetowej już od maja 2013! Marka H&M słynie ze współpracy z gwiazdami światowego formatu. W wiosennej kampanii wzięła udział Vanessa Paradis.

"Beyoncé jako Pani Carter w H&M" to hasło przewodnie. Przekonanie o tym, że każda kobieta może być jednocześnie silna, wrażliwa, zmysłowa, opiekuńcza, zabawna i zalotna stanowi esencję kolekcji letniej marki H&M. Dyrektor kreatywny H&M, Donald Schneider, stwierdził, że nowa kampania stanowi istotę Beyoncé oraz istotę letniej kolekcji H&M.

Zobacz też: Najmodniejsze płaszcze na wiosnę 2013

W kolekcji H&M pojawią się zarówno zwiewne, jak i dopasowane sukienki. Nie zabraknie oczywiście strojów kąpielowych i bikini, zdobionych między innymi frędzlami. O wyjątkowości całej kolekcji stanowią stylizacje Beyoncé - żywa esencja stylu wokalistki.

Zobacz też: Rihanna dla River Island 2013 - pokaz

Sesja została wykonana na wyspach Bahama przez duet Inez van Lamsweerde, Vinoodh Matadin, natomiast spot reklamowy wyreżyserował Jonas Åkerlund. Spot będzie promował również nową piosenkę wokalistki "Standing On The Sun", której premiera planowana jest także na maj tego roku.

Zobacz też: H&M - lookbook na wiosnę 2013

Modowe trendy – jesień-zima 2015/16 cz. II
SKOMENTUJ
KOMENTARZE (0)