Poznaj gwiazdorskie triki na płaski brzuch!

Specjalne menu, ćwiczenia, pielęgnacja - hollywoodzkie gwiazdy mają swoje sposoby na ładny brzuch. Poznaj je!

fot. ONS/kolaż Polki.pl
Która z nas nie marzy o płaskim brzuchu? Weź przykład z hollywoodzkich gwiazd, a będziesz wyglądać jak one.

1. Liz Hurley - trzyma się prosto

To sprawdzona metoda jej babci, która powtarzała: zawsze chodź z podniesioną głową i wyprostowanymi plecami. Miała rację. Dzięki prawidłowej postawie mięśnie talii są one wciąż napięte. To tak jakbyś cały czas je trenowała. Równie ważne jest siedzenie w wyprostowanej pozycji. Ponadto, żeby uniknąć zbędnej tkanki tłuszczowej, Liz Hurley nie je smażonych potraw i nie pije gazowanych napojów.

Ulubiony koktajl: Liz Hurley codziennie wypija 6 filiżanek specjalnego koktajlu: gotuje w bulionie z kurczaka 1/4 posiekanej cebuli i 2 pokrojone w kostkę ziemniaki. Do całości dodaje 3 garści sałaty i gotuje 3 min. Miksuje w mikserze. Koktajl wypijam tuż po przyrządzeniu. Jest syty, pełen witamin i węglowodanów, ale bez tłuszczu, który w połączeniu z węglowodanami powodowałby tycie w talii.



2. Halle Berry - ćwiczę często, ale powoli

W utrzymaniu ładnej talii pomaga jej uprawianie sportu: pływanie, gra w tenisa i jazda na łyżworolkach. Aby mieć płaski brzuch, ćwiczy. Przekonała się, że najlepsze efekty są wtedy widoczne, gdy ćwiczenia wykonuje się powoli.

Ulubione ćwiczenie: Połóż się na plecach, ręce połóż na podłodze wzdłuż tułowia. Zegnij kolana. Wyprostuj prawą nogę i powoli zbliż ją do podłogi. Wyciągnij stopę do przodu i piętą dotknij podłogi. Podnieś prawą nogę do pozycji wyjściowej i po chwili wykonaj ćwiczenie lewą nogą. Zrób pięć powtórzeń w 3 seriach.




3. Beyonce Knowles - opalam brzuch

Codziennie wciera w skórę brzucha odżywczy olejek, który podkreśla mięśnie. Talia wygląda też lepiej, gdy jest opalona.



4. Britney Spears - robi skłony

Dużo ćwiczy. Chwali się, że codziennie może wykonać 500, a nawet i 1000 skłonów z pozycji leżącej. Wg nas wystarczy mniej, za to regularnie!

Ulubiony trening Jednorazowo można zrobić 20 skłonów, więcej nie ma sensu, bo mięśnie przestają reagować. Najlepiej robić dziennie 3 serie po 20 skłonów w równych odstępach czasu.

Hit! Ćwiczenia na dolne partie brzucha
SKOMENTUJ (147)
KOMENTARZE (147)
Bezwartościowaistota/2 miesiące temu
Mam dość , jestem gruba!
ważne!/rok temu
jestem zygotą... od pewnego czasu zauważyłam przyrost ilości komórek, czy nie mam ich za dużo? nie chce stać się morulą a tym bardziej blastulą... co robić, pomocy!
zdesperowana/rok temu
Jestem idolką i wielką fanka kim kardashian... jest ładna, naturalna a przede wszystkim mądra i pracowita. Podziwiam ją za osiągnięcia i tym kim jest. Prowadzi takie skromne życie mimo iż ma miliony na koncie... Chcę dążyć do tego ideału.. co można zrobić jeśli studia nie dają mi czasu na cwiczenia (mam nadwage sporą), a na ciuchy od projektantów mnie nie stać i chodzę w samych dresach?? zdesperowana
POKAŻ KOMENTARZE (147)