POLECAMY

Jak zgubić brzuch i boczki? Mamy dla ciebie 5 niezawodnych sposobów!

Jeśli chcesz stracić tłuszcz z brzucha i boczków, doskonale trafiłaś! Podpowiadamy, jak szybko i skutecznie pozbyć się nadmiaru tkanki tłuszczowej z tej partii ciała.
Agata Bernaciak / 5 miesięcy temu
Jak zgubić brzuch i boczki? Mamy dla ciebie 5 niezawodnych sposobów! fot. Adobe Stock

Płaski brzuch i brak boczków to marzenie każdej z nas. Niestety kobiece ciało zostało tak zaprojektowane, że niestety nadmiar tkanki tłuszczowej - poza biodrami - lubi się odkładać właśnie w tym miejscu.

Co zrobić, żeby uzyskać wymarzoną sylwetkę i zgubić brzuch i boczki? Znamy 5 niezawodnych sposobów, które pomogą ci osiągnąć cel! Gwarantujemy, że uda ci się to zrobić szybko i skutecznie!

Jak zgubić brzuch i boczki? 5 niezawodnych sposobów

1. Zadbaj o odpowiednią dietę

Istnieje kilka zasad, których musisz się trzymać, jeśli chcesz zgubić brzuch i boczki. Po pierwsze nie jedz po godzinie 19. Po drugie zrezygnuj z produktów wysokoprzetworzonych, które mogą powodować wzdęcia - mowa o fast-foodach, potrawach smażonych, a także warzywach kapustnych i strączkowych. Jeśli zaś wybierasz się na imprezę, zamiast pić piwo, wybierz wytrawne wino.

Twoja dieta powinna obfitować w świeże warzywa i owoce, gotowane lub pieczone mięso, nie stroń także od ryb i pamiętaj o śniadaniu! W ten sposób ograniczysz spożycie kalorii i przyspieszysz metabolizm, co będzie skutkować utratą wagi. Zrezygnuj również z gazowanych i słodzonych napojów - podstawę nawodnienia organizmu powinna stanowić niegazowana woda mineralna.

2. Wysypiaj się

Większość z nas nawet nie zdaje sobie sprawy, jak ogromne znaczenie dla chęci zgubienia brzucha i boczków stanowi sen. W sytuacji, w której jesteś przemęczona i niewyspana, w twoim organizmie wzrasta poziom kortyzolu (hormonu stresu), który sprzyja odkładaniu się tłuszczu właśnie w tej części ciała. Zamiast więc siedzieć przed telewizorem do 24, połóż się do łóżka o 22. Po kilku dniach twój organizm przyzwyczai się do zasypiania o wcześniejszej porze, a ty natychmiast poczujesz poprawę nastroju i jakości życia!

3. Ćwicz kardio

Nieważne, ile brzuszków robisz po porannym przebudzeniu, czy przed wieczorną kąpielą. Aby twój brzuch i boczki zniknęły, musisz postawić na aktywność w pełnym tego słowa znaczeniu! Bieganie, marszobiegi, jazda na rowerze, czy ćwiczenie na orbitreku to te rodzaje aktywności, które najlepiej i najszybciej pozwalają zgubić nadmiar kilogramów. Dopiero po spaleniu tkanki tłuszczowej zobaczysz zarys mięśni na brzuchu, które wypracowywałaś godzinami na siłowni czy w zaciszu własnego domu.

4. Wesprzyj rozwój mięśni brzucha

Oczywiście poza treningiem kardio nie rezygnuj z wykonywania brzuszków! Regularna praca nad mięśniami prostymi, dolnymi i skośnymi brzucha zawsze się opłaca. Nie wiesz, jak prawidłowo je wykonywać? Koniecznie zobacz, jak zgubić brzuch i boczki.

5. Urozmaicaj treningi, by wytrwać w postanowieniu

Poza treningiem kardio i brzuszkami postaw również na inne formy aktywności, które pomogą ci wytrwać w postanowieniu o zgubieniu brzucha i boczków. W wolnej chwili - zamiast leżeć przed telewizorem - idź na spacer z psem, umów się z koleżanką na plenerowy stretching, kręć hula hop w domu, zamiast jeździć windą, idź schodami. Najważniejsze to nie rezygnować, a konsekwentnie zbliżać się do wytyczonego celu!

Powodzenia!

Polecamy!
Tak wygląda najlepsze ćwiczenie na mięśnie brzucha!
Jakie ćwiczenie pomoże w walce z boczkami? Podpowiadamy!
Plan treningowy, który bije rekordy popularności. 6 weidera po prostu musicie znać!

SKOMENTUJ
KOMENTARZE (11)
/2 tygodnie temu
Zdarza się, że nie jest łatwo zrzucić oponkę i wówczas możliwością staje się liposukcja. Sama się na nią zdecydowałam w gabinecie dr Jędrys i jestem zadowolona. Ćwiczeniami na pewno nie udałoby się uzyskać takiego efektu w tak krótkim czasie.
/5 miesięcy temu
Zawsze mnie bawiło określenie "zgubić" brzuch. Zgubić to można chusteczki. Na szczupły brzuch trzeba zapracować. Ja zaczęłam tę walkę, bo od kiedy pamiętam przeszkadzają mi moje "boczki". Ćwiczę regularnie, polubiłam się z taśmami, skakanką, hantelkami z Apus-Sports, często włączam też filmiki na yt i ćwiczę, ćwiczę. Efekty już są widoczne. Ba, niedługo zamierzam wskoczyć w bikini - w końcu majówka się zbliża :D
/5 miesięcy temu
Mnie bardzo pomogła też odpowiednia dieta, Skorzystałam z pomocy Wygodnejdiety, dzięki nim jem zdrowo, świeżo i regularnie a to bardzo ułatwiło sprawę.
POKAŻ KOMENTARZE (8)