Jednodniowa dieta na płaski brzuch

Zaraz Sylwester a Twój brzuch po świętach nie wygląda apetycznie? Mamy dla Ciebie szybkie, dietetyczne rozwiązanie!

Ta dieta doda ci wigoru. Możesz być lżejsza w jeden dzień! Oto idealne menu idealne tuż przed imprezą. Dodaje energii, sprawia, że czujesz się lżejsza.

Reguły gry:

1. Postaw na cytrusy. To one stanowią podstawę każdego posiłku. Możesz z nich też wycisnąć sok i pić po jedzeniu.

2. Skuś się na nabiał i chude mięso. Są bogatym źródłem białka. Dzięki niemu nie będziesz czuła ssania w żołądku.

Jadłospis jednodniowy:

Śniadanie: miseczka jogurtu naturalnego z pomarańczą, kiwi, grejpfrutem, 4 łyżkami płatków owsianych i łyżką siemienia lnianego

Obiad pierś indyka pieczona w folii (150 g), miseczka surówki z marchewki i jabłka z sokiem z mandarynki

Kolacja: kromka chleba pełnoziarnistego z połową łyżeczki masła, miseczka sałaty na słodko

Przekąska: miseczka sałatki egzotycznej z pomarańczy, grejpfruta, jabłka, kiwi z łyżką nasion słonecznika
SKOMENTUJ (25)
Jak i gdzie bezpiecznie kupować suplementy?
KOMENTARZE (25)
aga/rok temu
gadanie DIETETYKÓW te warzywa owoce JA latem jem więcej owoców i zawsze sztandarowo tyję . tak lubię owoce i warzywa że mogę tylko na nich funkcjonować nie potrzebuję innych produktów. mogę jeść przez cały dzień tylko np. ogórki i jestem najedzona . a zawsze latem ważę ok 6-10 kg więcej niż zimą i co???
.../rok temu
dajcie spokój i nie przegladajcie tych stron plotkarskich o dietach bo takie brednie to jak w reklamach. Radze wam przerzućcie sie na racjonalce żywienie na rpodukty o niskim indeksie glikemicznym i to wysrarczya nie jakies beznadziejne diety
kasia/2 lata temu
mam 7 dni jesc to samo ?
POKAŻ KOMENTARZE (25)