Torebkę Louis Vuitton nosiła już żona Napoleona III – cesarzowa Eugenia. Dziś sięgają po nią zarówno zagraniczne, jak i polskie gwiazdy, m.in. Penelope Cruz, Kate Moss, Jennifer Lopez, Madonna czy Joanna Horodyńska. Na czym polega sukces firmy, która istnieje już od 155 lat? Na najwyższej jakości – każda torba jest wykonywana ręcznie i poddawana bezlitosnym testom wytrzymałości. Słynny monogram LV stał się przecież synonimem luksusu. Nie dziwi więc, że dbałość o wizerunek to w tym przypadku także walka z fałszywkami, bo Louis Vuitton to najczęściej podrabiana marka. Jedynie kilka procent toreb na świecie sygnowanych monogramem LV to oryginalne egzemplarze. Ich cena zaczyna się od około 2 tysięcy złotych, a kończy na niewyobrażalnie dużych kwotach. Jednak każdego roku blisko 400 osób płaci nawet kilkakrotnie więcej za wykonanie egzemplarza na specjalne zamówienie. Cóż, luksus kosztuje...
na zdj. Agata Rubik
1
z
4
fot. REPORTER
Uma Thurman była twarzą marki w 2005 roku, ale zamiłowanie do akcesoriów z monogramem LV pozostało jej do dziś.
na zdj. Uma Thurman
na zdj. Uma Thurman
2
z
4
fot. STUDIO 69
Kinga Rusin nie kryje, że lubi markowe rzeczy, ale nie z powodu metki, tylko dobrej jakości. Tu postawiła na Louis Vuitton, model „Mini Looping”. Jaka jest cena takiej przyjemności? Około 2,5 tys. zł.
na zdj. Kinga Rusin
na zdj. Kinga Rusin
3
z
4
fot. REPORTER
Torba z monogramem LV, który stworzył w 1896 roku syn projektanta – Georges, musiała się znaleźć również na ramieniu Angeliny Jolie.
na zdj. Angelina Jolie
na zdj. Angelina Jolie
4
z
4
fot. KAPIF
Hanna Lis preferuje klasyczne stroje, a torebka „Pochette Accessoires” komponuje się z nimi idealnie.
na zdj. Hanna Lis i Tomasz Lis
na zdj. Hanna Lis i Tomasz Lis