Filmowe rezydencje od zawsze są obiektem zainteresowań fanów, którzy szukają ich w prawdziwym świecie. Tak jest chociażby z domem McCallisterów z „Kevin sam w domu”, który musiał być poddany specjalnej ochronie przez odwiedzającymi. Równie dużym zainteresowaniem cieszy się domek Judyty z „Nigdy w życiu”, który mieści się pod Warszawą.
Gdzie znajduje się dom z „Pamiętnika”?
Tym razem chcemy przybliżyć informacje dotyczące pięknego domu z „Pamiętnika”, który bohater grany przez Ryana Goslinga wyremontował dla swojej ukochanej. To właśnie tam doszło między nimi do pierwszych wyznań i intymnych zbliżeń, dlatego był tak istotny dla Allie i Noah.
Po rozstaniu, którego winni byli konserwatywni rodzice Allie, Noah wykupił posiadłość i przeprowadził tam niesamowitą metamorfozę. Sypiącą się ruderę przekształcił w imponującym dom w południowo-amerykańskim stylu.
Willa zyskała białą fasadę i duże, drewniane werandy. W oknach pojawiły się błękitne okiennice, a otoczenie domu zostało odpowiednio wypielęgnowane. Dzięki temu posiadłość zaczęła przypominać kultowe już domy „południowców” z filmów „Służące”, „Forrest Gump” czy „Przeminęło z wiatrem”.
Dom, który pojawił się w „Pamiętniku”, istnieje naprawdę. Znajduje się na plantacji Martin’s Point na wyspie Wadmalaw w stanie Południowa Karolina. Został zbudowany w 1772 roku i jest to prywatna rezydencja. Obecni właściciele bardzo cenią sobie prywatność i chronią się przed odwiedzinami fanów filmu. Mówi się, że na terenie posiadłości wielokrotnie interweniowała policja, która musiała przepędzać gości chcących odwiedzić dom Noah i Allie.
Niestety, w sieci brakuje informacji dotyczących wartości nieruchomości i informacji o jej sprzedaży. Zakładamy jednak, że tak rozbudowana posiadłość z ogromną działką to koszt minimum miliona dolarów.
Czytaj też:
Małgorzata Rozenek-Majdan trenuje w zaciszu swojego salonu. Nasz wzrok przykuł modny fotel
Julia Wieniawa pokazała nową sypialnię. Toaletka przepiękna, ale ten fotel. Wiemy, gdzie go kupić i ile kosztuje
Zobacz kuchnie gwiazd. U Przetakiewicz biel i czerń, u Siwiec minimalizm, a u Szelągowskiej nietypowe połączenia