mężczyzna

Opadający problem

Zaczynacie szaloną zabawę, wszystko idzie gładko, aż mu nagle...opada? Dlaczego i co robić?
/ 25.11.2013 14:40
mężczyzna

Mój partner czasami nie może dojść do orgazmu. wygląda to tak, że kochamy się ok. 15 min i jemu nagle opada! A on ma dopiero 24 lata! Seks jest cudowny, kiedy tylko zbliżamy się do siebie, on już ma erekcję, więc wiem, że na niego działam, a potem koniec. On się czuje winny i ja też. Czyja to wina? Co jest tego przyczyna? - Ania z Kielc

Odpowiada Psycholog i seksuolog Anna Zawadzka, z Internetowej Poradni Psychologicznej www.psychorada.pl:

Brak reakcji genitalnej, czyli zaburzenie erekcji członka objawia się niezdolnością do osiągnięcia erekcji lub utrzymania erekcji niezbędnej do prowadzenia satysfakcjonującego życia seksualnego. Etiologia może być natury organicznej, psychicznej lub mieszanej. Do przyczyn organicznych głównie należą uwarunkowania genetyczne, choroby układu nerwowego, endokrynologicznego czy naczyniowego, uzależnienia, zaburzenia odżywiania, przebyte urazy oraz przyjmowane leki. Wśród przyczyn psychogennych najczęściej wyróżniamy lęki, kompleksy, doświadczenia z przeszłości oraz stresy.

Diagnoza i określenie przyczyn polega zazwyczaj na serii badań. Są nimi najczęściej: wywiad seksuologiczny, badanie przedmiotowe, badania laboratoryjne (hormonalne czy morfologiczne), badania specjalistyczne (np. badanie dopplerowskie prącia). W momencie gdy postawiona jest rzetelna diagnoza i określona przyczyna, zostaje włączone leczenie. Polega, w zależności od etiologii zaburzenia, na psychoterapii, farmakoterapii, metodach treningowych czy fizykoterapii. Efektywność leczenia zaburzenia erekcji w Polsce jest wysoka.

Przede wszystkim powinna Pani porozmawiać z partnerem. Ważne jest teraz dla niego wsparcie bliskiej osoby oraz wyrozumiałość dla jego problemu. Niezbędna jest wizyta u specjalisty i jak najszybsze podjęcie leczenia zanim zaburzenie zacznie się pogłębiać!

A co TY sądzisz o opadającym problemie? Podłoże psychiczne, czy ona jux go po prostu nie kręci?
Podyskutuj na forum.


Anna Zawadzka - seksuolog, psycholog, członek Polskiego Towarzystwa Seksuologicznego. Tytuł magistra psychologii stosowanej na Uniwersytecie Lódzkim otrzymała w specjalizacji z zakresu psychologii rodziny i małżeństw. Aktualnie pracuje w serwisie Psychorada.pl i gdzie prowadzi konsultacje i kursy on-line.

SKOMENTUJ
KOMENTARZE (5)
/04.10.2017 20:33
U mnie też maxigra go rozwiązała problem opadającej erekcji. Nie chciałem ryzykować preparatów nieznanego pochodzenia z internetu, więc poszedłem do lekarza i przepisał mi właśnie ten lek. Bardzo jest skuteczny i erekcja długo się po nim utrzymuje
/28.02.2017 23:05
mojemu facetowi pomogła Maxigra Go. Bierze ją przed seksem i po kilkunastu minutach zaczyna działać. Teraz wiemy, że za każdym razem da radę. po prostu nie ma już problemu z opadającym członkiem.
/17.02.2010 17:37
Ja zawsze mam pod ręką wibrator, bo to nigdy nie wiadomo a orgazm muszę mieć bo inaczej bolą mnie jajniki godzinami.Od początku staram sie zdążać ku org. i to ode mnie też zależy. Jeśli jemy zwiędnie interes, to zawsze można też użyć go ręcznie, pocierając nim łechtaczkę. |U mnie org. musi być prawie zawsze u niego czasem brak. Zauważyłam, że jeśli mu zaczyna zwisać to trzeba wziąć do ust i mocno ssać główkę ale bez skórki. Efekt najczęściej dobry tzn. jest mi dobrze gdy ponownie wejdzie we mnie i popracuje, ale ja też sie do tego przykładam, nie ma nic za darmo.
POKAŻ KOMENTARZE (2)