Wśród proponowanych produktów konsumenci znajdą pięć odmian dżemów w najpopularniejszych smakach, powidła oraz marmoladę.
Firma BAKALLAND od samego początku swojego istnienia specjalizuje się w owocach i orzechach. Nic więc dziwnego, że postanowiła wprowadzić do swojej oferty przetwory owocowe, które idealnie wpisują się w architekturę marki i jednocześnie poszerzają ją o kolejną linię produktową. Wśród oferowanych wyrobów znalazło się pięć smakowych wariantów dżemów: truskawkowy, wiśniowy, z czarnych porzeczek, z owoców leśnych i brzoskwiniowy, powidła śliwkowe oraz wieloowocowa marmolada.
Zaletą przetworów BAKALLAND jest duża zawartość owoców. Przez przeźroczysty słoik można dostrzec równomiernie rozmieszczone duże owocowe kawałki. Wysoka jakość oraz ekskluzywne opakowanie stawia produkt na półce Premium.
Dżemy BAKALLAND to produkty dla całej rodziny – dzieci ze smakiem zjedzą grzankę z dżemem truskawkowym, panie z pewnością polubią brzoskwinie, zaś panowie – czarną porzeczkę. Rozdrobnione kawałki owoców, których mnóstwo jest w każdym słoiku dżemu BAKALLAND, przypominają letnie smaki i aromaty. Dżemy BAKALLAND są naturalnie smaczne, niskoprzetworzone i niskosłodzone. Polubią je nie tylko łasuchy, ale wszyscy, którzy choć raz zanurzą łyżkę w słoiku z charakterystyczną, wyrazistą etykietą BAKALLAND.
Powidła będą odpowiadać wszystkim, gdyż są przetworem typowo polskim, nadającym charakterystyczny smak wielu daniom z naszej rodzimej kuchni. Znakomicie też smakują na przykład z razowym chlebem. Natomiast wieloowocową marmoladą w poręcznym, apetycznym opakowaniu, można zajadać się na śniadanie, drugie śniadanie i kolację. Doskonale smakuje zarówno ze świeżą bułką, jak i z chlebem chrupkim, czy razowym.
Rynek dżemów to bardzo ciekawa kategoria, która w 2007 urosła o 3,9% i wyniosła ponad 330 000 mln zł. Najważniejszymi segmentem produktowym są właśnie dżemy, które stanowią aż 75%. Łowicz jest liderem na rynku i zajmuje na nim dominującą pozycję. Celem strategicznym firmy BAKALLAND jest zdobycie 3,5% rynku w 18 miesięcy.
Wprowadzenie do oferty firmy przetworów owocowych, które doskonale pasują do architektury marki, jest kolejnym krokiem BAKALLANDU w kierunku planowanej konsolidacji rynku przetwórstwa owoców i warzyw, jak również elementem strategii mającej na celu poszerzenie portfolio o kolejne produkty, które uzupełniają dotychczasową ofertę – masę jabłkową i marmoladę, cieszące się uznaniem konsumentów.
Wszystkie warianty smakowe dżemów dostępne będą w cenie ok. 4,20zł za 280 g.
Powidła śliwkowe dostępne będą w cenie ok. 4,49zł za 290 g.
Marmolada owocowa w cenie ok. 5,69zł za 400 g.
1
z
6
fot. serwis prasowy
Bakalland - dżem z czarnych pożeczek
2
z
6
fot. serwis prasowy
Bakalland - Powidła śliwkowe
3
z
6
fot. serwis prasowy
Bakalland - Marmolada
4
z
6
fot. serwis prasowy
Bakalland - dżem wiśniowy
5
z
6
fot. serwis prasowy
Bakalland - dżem truskawkowy
6
z
6
fot. serwis prasowy
Bakalland - dżem brzoskwiniowy