Każdy dzień w pracy kończy się dla ciebie zostawaniem po godzinach? Dawniej wyrabiałaś się z zadaniami, ale teraz wszystko idzie ci strasznie wolno? Może źle organizujesz swój dzień, robisz wszystko chaotycznie albo zwyczajnie nie masz energii do działania. Aby znów odzyskać dawny zapał, skorzystaj z naszych rad. Pomogą ci one zwiększyć efektywność pracy.
Jak zwiększyć efektywność pracy?
Oto nasze wskazówki:Ustalaj cele konsekwentnie je realizuj
Pierwszym krokiem do zwiększenia wydajności pracy jest wypracowanie umiejętności ustalania priorytetów. Zanim zaczniemy działać, postarajmy się określić, które zadania w danym momencie są najważniejsze z punktu widzenia firmy. Musimy pamiętać o naszych głównych celach oraz ich hierarchii. Harmonogram działań jest kluczem do sukcesu, dlatego bądźmy przygotowani i ustalmy konkretny plan realizacji poszczególnych zadań.Posprzątaj biurko
Stos pomieszanych dokumentów potrafi zabrać mnóstwo niezwykle cennego dla nas czasu. Chaosi bałagan na biurku regularnie zaburza rytm pracy, co powoduje nagromadzenie obowiązków,
a w rezultacie podnosi poziom stresu i zniechęcenia.
Jak złagodzić stres w pracy?
Nie zapominaj o zdrowym odżywianiu
Powyższe sposoby zwiększania efektywności są niezwykle istotne, ale najważniejszą, żelazną zasadą jest to, aby nie być głodnym w pracy! Według danych Światowej Organizacji Zdrowia (WHO) regularne spożywanie posiłków może zwiększyć efektywność pracy nawet o 20%. To jak często i co jemy jest najważniejszym czynnikiem wpływającym na naszą aktywność w ciągu całego dnia. Pomimo tego, że jest to tak oczywiste, często z braku czasu rezygnujemy z wartościowego posiłku na rzecz niezdrowej, szybkiej przekąski. Oczywiście zorganizowanie zdrowego, pełnowartościowego posiłku w czasie pracy może wydawać się trudnym zadaniem, ale można sobie pomóc, np. zamawiając zdrowe jedzenie do firmy.Sprawdź też:
Na podstawie materiałów prasowych serwisu PizzaPortal.pl