Specjalny prefiks dla call center

call center fot. Fotolia
Mamy nadzieję, że to rozwiazanie niedługo wejdzie w życie!
call center fot. Fotolia
"Czym pani ociepla mieszkanie?" albo "Dzień dobry, mam dla pani super prezent... Garnki za 1000 zł! To okazja!" Znasz to? Też denerwują cię sytuację, gdy ty grzecznie dziękujesz za rozmowę, a telemarketer dalej nawija swoje, zbijając twoje obiekcje? A może zdarzyło ci się dać naciągnąć na darmowy pakiet SMS-ów, za który potem słono zapłaciłaś lub patelnie, które miały być tymi idealnymi i nieprzywierającymi, a okazały się totalnym szitem? Każdy to zna: z doświadczenia własnego lub kogoś ze znajomych. Ale już niedługo! Unia Europejska postanowiła rozprawić się z telemarketerami!

Zobacz, jak na prawdę wygląda praca w call center! Może choć trochę zmienisz zdanie o nielubianych telemarketerach

Sposób Unii na walkę z telemarketerami

Zwykle dzwonią z ukrytego numeru, ale niektórzy wycwanili się tak, że dzwonią z "normalnych". Ty nieświadomie odbierasz i... zaczyna się. Nowy projekt Unii Europejskiej zakłada, że przed numerem, z którego dzwoni telemarketer, ma się pojawić specjalny prefiks (cyfra, bądź ciąg znaków). Jeśli więc zauważysz go na wyświetlaczu swojego telefonu, po prostu możesz nie odebrać, albo nastawić się na dyskusję z telemarketerem.

Poznaj zalety pracy tymczasowej 

Na razie nie jest jeszcze znany termin wprowadzenia projektu. Jeśli jednak ustawa wejdzie w życie, to będzie wiązała się ze sporymi zmianami w prawie telekomunikacyjnym.