
Wish You Were Here - wiosenno-letnia kampania Tommy Hilfiger
Najnowsza kampania Tommy Hilfiger jest ukłonem w stronę spokojnego, swobodnego życia, jakie wiodą mieszkańcy Karaibów. Na tle turkusowej głębi oceanu i białego piasku plaż, wyspiarski luz łączy się z nutą elegancji.Modele wcielają się w rolę podróżników, którzy beztrosko spędzają czas na plaży, czy to odpoczywając pod palmami, czy też kąpiąc się wśród fal. Modelka jest współczesną łowczynią przygód, gotową wyruszyć wraz ze swoją ekipą w nieznane.
Nasza kampania na sezon wiosna 2016 powstała z inspiracji niekończącymi się wakacjami na wyspach. Wraz z moją rodziną zawsze kochaliśmy Karaiby, a wyspa Mustique jest dla nas szczególnym miejscem, gdzie uwielbiamy spędzać razem czas. W tym sezonie wyspiarskie życie zainspirowało nas do tej kolorowej kampanii, nadając jej zarazem nutę eklektyzmu. Staraliśmy się połączyć elementy morskie i tropikalne z paletą barw spalonych słońcem i dodać odrobinę akcentów sportowych.
- mówi Tommy Hilfiger
Więcej modnych ubrań i dodatków:
Te rzeczy chcemy upolować na wyprzedażach! 20 styczniowych nowości z sieciówki 12 seksownych sukienek na karnawał
1
z
12

Tommy Hilfiger - kolekcja wiosna-lato 2016
2
z
12

Tommy Hilfiger - kolekcja wiosna-lato 2016
3
z
12

Tommy Hilfiger - kolekcja wiosna-lato 2016
4
z
12

Tommy Hilfiger - kolekcja wiosna-lato 2016
5
z
12

Tommy Hilfiger - kolekcja wiosna-lato 2016
6
z
12

Tommy Hilfiger - kolekcja wiosna-lato 2016
7
z
12

Tommy Hilfiger - kolekcja wiosna-lato 2016
8
z
12

Tommy Hilfiger - kolekcja wiosna-lato 2016
9
z
12

Tommy Hilfiger - kolekcja wiosna-lato 2016
10
z
12

Tommy Hilfiger - kolekcja wiosna-lato 2016
11
z
12

Tommy Hilfiger - kolekcja wiosna-lato 2016
12
z
12
