Swedish Hasbeens i H&M przywracają modę na drewniaki

H&M i Swedish Hasbeens! Współpraca kultowej marki obuwia, mało znanej w Polsce, Swedish Hasbeens razem ze szwedzkim gigantem odzieżowym to wydarzenie. Już wiosną w sklepach marki H&M będzie można kupić trzy modele drewniaków, przygotowane specjalnie dla H&M i inspirowane tradycyjnym szwedzkim stylem lat 70. XX wieku.
/ 21.01.2011 16:46

Modele będą dostępne od 20 kwietnia w około 150 sklepach na całym świecie. Produkowane z wykorzystaniem metod tradycyjnego rzemiosła i ekologicznych materiałów, Swedish Hasbeens stanowią doskonały przykład naturalnie zrównoważonej radosnej mody.

Przepadam za tym klimatem naturalności Hasbeens, tworzonym przez drewno i skórę. Podoba mi się też sposób, w jaki tak tradycyjnie szwedzkie zjawisko staje się uwspółcześnione i nowoczesne. Kolekcja Hasbeens for H&M perfekcyjnie współgra z wizerunkiem lat 70. w stylu artystycznej bohemy, który jest tak ważny w nadchodzącym sezonie – mówi Ann-Sofie Johansson, szefowa działu projektów H&M.

Wierzymy, że lepsze buty to lepszy świat. Pragniemy, aby moda była radością, żeby była twórcza i przyjazna zarówno dla środowiska, jak i dla ludzi. I szalenie podobało nam się projektowanie dla H&M! To fantastyczna okazja rozpowszechnienia idei stylu Hasbeens i udostępnienia naszych modeli większej liczbie ludzi na całym świecie – mówi Emy Blixt, założycielka i projektantka Swedish Hasbeens.

Zobacz także: Eva Minge ubiera koleją gwiazdę!

Czego możemy się spodziewać? Swedish Hasbeens, choć mało znane w Polsce, na świecie cieszą się opinią kultowych, do fanów marki zalicza się takie gwiazdy jak m.in. Sarah Jessica Parker i Maggie Gyllenhaal. Czy wiosną do nich dołączymy? W sklepach H&M będą na nas czekać trzy modele butów na drewnianej podeszwie, które według H&M mają stanowić niezbędnye elementy wiosennej garderoby i letnich stylizacji. Buty dostępne są w rozmiarach 36-40 i kosztują 179 PLN lub 199 PLN.

Ann-Sofie Johansson, szefowa działu projektów H&M, i Emy Blixt, założycielka i projektantka Swedish Hasbeens /fot. Materiały prasowe

Marka Swedish Hasbeens została założona w roku 2007 przez przyjaciółki z dzieciństwa: Cillę Wingård Neuman i Emy Blixt. Obecnie buty tej marki sprzedawane są 22 krajach. Ich historia rozpoczęła się właściwie w 2006 roku, kiedy Emy znalazła 300 par drewniaków z lat 70. i doszła do wniosku, że czas na przywrócenie ich do życia i sprawienie, by znów stały się modne. Projektantka odtworzyła prosty drewniany obcas i skórzany wierzch, tworząc obuwie, które może się podobać – jest atrakcyjne, ale także bardzo wygodne. Swedish Hasbeens zapewnia, że buty z ich logo mają duszę, która związana jest z ich historią i z ciągle praktykowanymi tradycyjnymi metodami produkcji z wykorzystaniem naturalnych materiałów.

Zobacz także: Styczniowa promocja w sklepach New Look

Redakcja poleca

REKLAMA