Szwedzka blogerka zaprojektowała kolekcję dla H&M

Szwedzka blogerka zaprojektowała własną minikolekcję dla marki H&M /fot. Materiały prasowe
Elin Kling kocha H&M – podobnie jak Lanvin, Karl Lagerfeld, Stella McCartney, duet Viktor&Rolf i inni projektanci, którzy współpracowali z tą szwedzką marką odzieżową. Ale Elin Kling nie projektuje zawodowo ubrań, to najbardziej znana szwedzka blogerka modowa.
/ 04.10.2016 15:56
Szwedzka blogerka zaprojektowała własną minikolekcję dla marki H&M /fot. Materiały prasowe

Można założyć, że nazwisko Elin nic Wam nie mówi, ale w Szwecji to prawdziwa internetowa i telewizyjna gwiazda. Swojego modowego bloga założyła w 2007, pracowała jako redaktorka w lifestyle’owym magazynie Solo i zajmowała się tematyką modową w Expressen, jednym z największych szwedzkich dzienników, pracowała też dla największej komercyjnej stacji telewizyjnej TV4, stylizowała uczestników szwedzkiego Idola, a w zeszłym roku była jedną z gwiazd konkurującą na parkiecie w szwedzkiej edycji „Tańca z gwiazdami”. Niedawno ruszyła z własnym magazynem modowym – Styleby.

Zobacz także: H&M na wiosnę i lato 2011

Do tej pory marka H&M współpracowała jedynie z „prawdziwymi” projektantami lub gwiazdami (takimi jak Madonna czy Kylie Minogue). Ale znani światowi blogerzy modowi już wcześniej flirtowali z branżą odzieżową – Scott Schuman, The Sartorialist, ma na swoim koncie kampanie m.in. dla amerykańskiej sieciowej marki odzieżowej GAP, filipiński bloger Bryanboy w 2008 roku został uhonorowany własną linią torebek zaprojektowanych przez Marca Jacobsa.

Cory Kennedy pojawiła się na niezliczonej ilości okładek pism nie tylko modowych, była twarzą marek Urban Decay, Banila B., reklamowała kosmetyki do włosów wyprodukowane przed Procter & Gamble. Najmłodsza blogerka modowa, Tavi, pracuje już jako stylistka i jest zatrudniana jak konsultantka przez największe modowe marki i magazyny.

Zobacz także: Jak robić zakupy - rady Goka Wana

Kolekcja Elin Kling będzie dostępna jedynie w szwedzkich sklepach H&M, do których trafi 3 lutego. 10 proc. ze sprzedaży przekazanych zostanie na UNICEF.

Redakcja poleca

REKLAMA