Premierowa prezentacja kolekcji Drywash - relacja

Styliści i dziennikarze mody spotkali się w warszawskim klubie 35 mm, w Złotych Tarasach. Poznaliśmy tam sportową kolekcję Drywash na wiosnę 2011 i zdajemy Wam relację z tego wydarzenia. Zobaczcie galerię zdjęć!

Drywash to nowa marka odzieżowa G.K. Redan, właściciela znanych marek Top Secret i Troll , która oferuje odzież sportową będącą połączeniem wygody i najnowszych trendów w modzie.

Zobacz: Fotorelacja z prezentacji Drwash - galeria zdjęć

Marka jest odpowiedzią na wzrastające zainteresowanie sportem i zdrowym stylem życia, a także modą na taniec . Stworzona została dla ludzi młodych, ambitnych, którym zależy na atrakcyjnym wyglądzie i swobodzie w każdej sytuacji. Aktywnie spędzają czas, uprawiają sport (jazda na rowerze, jogging, fitness, taniec, siłownia, sztuki walki). Ubiór wyraża ich styl i podkreślenia osobowość.

Drywash jest uzupełnieniem dotychczasowej oferty Top Secret i Troll o ubrania o charakterze bardziej sportowym. Grupa docelowa pozostaje ta sama, są to kobiety i mężczyźni w wieku 23-35 lat o średnich i średnich dochodach, mieszkańcy dużych i średnich miast.

Unikalność marki stanowi wyjątkowy dobór oferty, łączącej sportowy charakter z modnym wyglądem. W kolekcji dominują tkaniny zapewniające komfort i wygodę. Formy ubrań są obcisłe (topy, getry, tuniki, lekkie bluzy ) lub luźne, współgrające z ruchami, ciała np. spodnie z obniżonym krokiem. Dla mężczyzn przygotowano funkcjonalne sportowe spodnie i koszulki, bluzy z kapturami. Odzież gotowa na maksymalny wysiłek (t-shirty spodenki, dzianinowe szorty) uszyta została z oddychających materiałów.

Polecamy: Co znajdziecie w kolekcji Stradivariusa?

Premierowa wiosenna kolekcja pojawi się w sklepach w styczniu 2011. Będzie sprzedawana w sieci Top Secret & Friends, przez internet oraz w sklepach multibrandowych. Cenowo Drywash pozycjonowany jest w segmencie popularnych marek odzieżowych.

Ubrania Drywash są wygodne, idealne do uprawiania sportu i aktywnego spędzania wolnego czasu. Dają poczucie profesjonalizmu, zachowują modny styl, podkreślają atrybuty płci.

Atrakcją spotkania w klubie 35 mm były pokazy tańca sportowego grupy Atelie. Dziennikarze i styliści mogli zobaczyć jak ubrania Drywash prezentują się na sylwetce w ruchu.

Gościem imprezy była też młoda aktorka, znana m.in. z serialu „M jak miłość” Anna Karczmarczyk. Z kolekcji Drywash wybrała pomarańczowa bluzę z kapturem, w której prezentuje się na zdjęciu.

SKOMENTUJ
KOMENTARZE (3)
/8 lat temu
Szpilki tak ale nie codziennie. Ciuchy fajne. Bardzo lubię taki styl
/8 lat temu
fajne te rzeczy, bardzo praktyczne, ale ile jest już sklepów z podobną odzieżą? wszystko różni się motywem i kolorem. Krój standardowy.
/8 lat temu
e tam, wole szpilki.