Dla oryginalnych trendsetterek
Damska kolekcja wiosenno-letnia to cztery regularne linie: CASUAL, TRENDY GIRL, ROTATE GIRL i STREET TROOPER GIRL. Wyszukane i dopracowane w każdym szczególe. Linia CASUAL w tym sezonie to koszulki, topy, spódniczki mini, kurteczki manifestujące trzy różne światy. Pierwszy to złudzenia optyczne i nowoczesna architektura o przeskalowanych formach. Drugi to wielki powrót do hippisowskiej zabawy deseniami. Trzeci to malarskie impresje i neoromantyczne grafiki wprost ze świata baśni, w akwarelowych odcieniach. Tu obowiązkowe są falbany przy spódniczkach.
Dla każdej TRENDY GIRL marka House przygotowała linię nawiązującą do świata prostej informatyki, kiedy królowały pierwsze komputery Atari i Commodore. Wśród nadruków pojawiają się też motywy z Ibizy - zabawa i wakacyjny luz. Zupełnie inny charakter ma linia ROTATE GIRL. Tu odpowiedzią na trendy jest estetyka i minimalizm w eksperymentach z optyczną iluzją, kinetyką, ale również letnimi, hawajskimi All-overami z hibiskusem w roli głównej. To wszystko jest wyraźnie podkreślone na bawełnianych sukienkach, topach, czy bokserkach.
Na koniec prawdziwy odlot - propozycja STREET TROOPER GIRL to coś, czego dotąd w takiej formie nie było. Połączenie ultranowoczesności z ekologią. Kombinacja organiczna w stylu Eco-tech, wykorzystująca supermodne tkaniny ekologiczne, zestawione z plastikiem, silikonem i gumowymi dodatkami. Nadruki pokazują też bogactwo planety, jej faktur i wzorów gdzie regularność i kształt są świadomie rozsypywane. STG to również modele stylizowane na Brigitte Bardot i szlagier w postaci kraciastej sukienki, koszul i odrobiny patchworku. Trochę hippie i trochę country z vintage'owymi elementami.
Dla wybrednych indywidualistów
Równie bogatą w inspiracje graficzne ofertę House dedykuje chłopakom. W linii UMB proponuje streetwaerowe, meksykańskie grafiki z lat siedemdziesiątych. Podstawą jest jednak linia CAMBRIDGE BOY. T-shirty z podwiniętymi rękawami, kontrastowe wykończenia brzegów, dzianinowe koszule i pola, a wszystko w oldschoolowym klimacie amerykańskiego college'u. Każdy model dopełniony proporczykami, kotylionami czy akcentami marine. W letniej odsłonie pojawiają się również modele inspirowane pop-artem Andiego Warhola. Sztuka prostych, seryjnych kompozycji o wysokim kontraście kolorystycznym, prezentująca produkty konsumpcyjne, supermarketowe wręcz lekko kiczowate. A to wszystko w połączeniu z zabawnymi hasełkami.
Dla amatorów nauk ścisłych House proponuje powtórkę z geometrii. Nadruki są motywami linii ROTATE BOY, podobnie jak letni hawajski, iście surferski klimat. Słońce, lato, plaża, nadmorska atmosfera… a potem impreza. Do tego celu idealnie nada się linia CLUBBING BOY, gdzie szał nadruków to prymitywne komunikaty komputerowe z ubiegłego wieku i photoprinty kobiecego ciała. Tu rządzą oryginalne szycia spodni: marchewki, rurki, z obniżonym krokiem w zestawieniu z "duża górą".
źródło: Materiały prasowe marki House