Coraz więcej światowych marek decyduje się w swoich kampaniach pokazywać nie tylko modelki noszące rozmiar S oraz XS, ale także kobiety, którym znacznie bliżej jest do większości z nas.
Victoria’s Secret miało już jedno podejście do kampanii z modelką „plus size”, ale okazało się ono dość kontrowersyjne. Okazało się, że marka nazwała „modelka plus size” Barbarę Palvin, która nosi… rozmiar 36/38.
Wywołało to ogromne oburzenie u kobiet, ponieważ to rozmiar taki sam, a nawet mniejszy niż ten, który nosi większość z nich. Jak jest tym razem?
Pierwsza modelka plus size w kampanii Victoria’s Secret
Chociaż Barbara Palvin niewątpliwie jest piękną kobietą, daleko jej do bycia modelką plus size. Tym razem do swojej reklamy brand zatrudnił Ali Tate Cutler – równie piękną Amerykankę, która wcześniej wzięła udział w kampaniach Mango i Ralpha Laurena.
Czy Ali można jednak nazwać modelką plus size? Modelka waży 65 kilogramów przy wzroście 175 cm i nosi rozmiar 44. To najpopularniejszy rozmiar w Stanach Zjednoczonych, więc wniosek chyba nasuwa się sam…
Sama Ali Tate Cutler bardzo cieszy się z tego, że udało się jej wystąpić w kampanii, bo wiele kobiet może się z nią utożsamiać. Coś w tym jest – skoro nosi podobny rozmiar co większość z nich, z pewnością doceni ten ruch marki.
Jedno jest pewne – jako pierwsza modelka o rozmiarze 44 w reklamach Victoria’s Secret Cutler tworzy nie tylko kampanię, ale też i historię.
Zobacz także:
Modelka plus size w kampanii reklamowej Zary. Jak wygląda?
Pierwsze w Polsce ciałopozytywny pokaz mody. Kochamy to!