Ikoniczne ubrania i fantastyczne kolory
Tej wiosny w H&M Matthew Williamson wprowadzi nas do swojego wyjątkowego świata, dzięki damskiej kolekcji. Łączy ona w sobie symboliczne elementy jego poprzednich kolekcji ze wspaniałymi kolorami z najnowszych kreacji, które projektant zaprezentował na wybiegach. Od 23 kwietnia około 200 sklepów H&M, w tym 3 w Polsce, będzie oferować ubrania Williamsona z eklektycznymi nadrukami i w żywych barwach, inspirowane stylem światowego podróżnika. Od sukienek po topy, od kombinezonów po najwykwintniejsze krawiectwo – ta kolekcja zawiera wszystkie kluczowe elementy wiosny 2009.
– Chciałem stworzyć kolekcję mocno osadzoną w stylu miejskim, uwzględniając jednocześnie charakterystyczne dla marki symbole i kształty. Przeszukiwanie moich archiwów w celu wybrania najbardziej rozpoznawalnych rzeczy, a następnie opracowywanie ich dla H&M, było fascynującym przeżyciem. Kolor był zawsze jednym z najważniejszych aspektów definiujących mój charakterystyczny styl. Duch kolekcji jest zarówno ponętny, jak i drogocenny. – mówi Matthew Williamson .
Ta ekskluzywna kolekcja wiosenna to tylko pierwsza część współpracy Williamsona z H&M. Od 14 maja, w około 1600 sklepów H&M na całym świecie, dostępna będzie doskonała garderoba letnia. Po raz pierwszy także Williamson zaprojektował dla H&M pełną kolekcję męską, która będzie jego debiutem w dziedzinie mody męskiej.
1
z
6
fot. John Scarisbrick
Żakiet kobaltowy 399 PLN,
spodnie kobaltowe 249 PLN,
top róźowy 179 PLN
2
z
6
fot. John Scarisbrick
Sukienka cekinowa 799 PLN
3
z
6
fot. John Scarisbrick
Długa sukienka z falbanami 1199 PLN, kurtka skórzana 799 PLN
4
z
6
fot. John Scarisbrick
Kombinezon 799 PLN
5
z
6
fot. John Scarisbrick
Różowa sukienka 399 PLN
6
z
6
fot. John Scarisbrick
Sukienka z pawim piórem 249 PLN