1
z
6
fot. ONS
Suknia Gaultier z linii Calligraphy jest wcięta w talii i mocno rozkloszowana, długość za kolana, czyli znak rozpoznawczy Dity. Półprzezroczyty, sztywny dół zrobiony jest z koronek, tasiemek i przezroczystej siatki.
Bustier z haftowanymi zdobieniami zakrywającymi biust, mistycznie oplata cały tors plątaniną nitek i paseczków. Wszystko w czarno-szaro-beżowej tonacji.
Bustier z haftowanymi zdobieniami zakrywającymi biust, mistycznie oplata cały tors plątaniną nitek i paseczków. Wszystko w czarno-szaro-beżowej tonacji.
2
z
6
fot. Medium
Jean Paul Gaultier - kolekcja haute couture wiosna-lato 2009
3
z
6
fot. ONS
Do sukienki Dita włożyła bardzo wysokie platformy od Christian'a Louboutin'a ze sznurowaną kokardką i charakterystyczną, czerwoną podeszwą. Niestety buty nie wyglądają na najwygodniejsze.
4
z
6
fot. ONS
Przezroczysta suknia zdradzała obecność pończoch i czarnego seksownego pasa. Dita to królowa groteski i buduaru, dlatego jej pomysł się broni, nie polecamy jednak stosowania takich zabiegów poza sypialnią.
5
z
6
fot. ONS
W kwestii urodowej Dita postawiła na swój sprawdzony look w stylu zimnej femme-fatale. Śnieżnobiała cera, krwiste usta i sztuczne, czarne rzęsy. Do tego subtelnie ułożone, lśniące kruczoczarne włosy w stylu lat 40. i ogniste biało-czerwone paznokcie.
Do tak ozdobnej sukni Dita dodała tylko dyskretne wiszące kolczyki, które wydłużyły nieco owal jej twarzy. Na dłoni ozdobny czarno-srebrny pierścień, współgrający z kreacją.
Do tak ozdobnej sukni Dita dodała tylko dyskretne wiszące kolczyki, które wydłużyły nieco owal jej twarzy. Na dłoni ozdobny czarno-srebrny pierścień, współgrający z kreacją.
6
z
6
fot. ONS
Pończochy oczywiście z czarnym szwem, dopełniały buduarowe inspiracje.