„Oracle 2008” to wyrocznia modowo-kulturowa, przewidująca największe nadchodzące hity. Najmodniejsze będą kolory, takie jak fuksja, koral, złoto i pastele. Sukces w dziedzinie projektowania mody odniesie na pewno Angelo Katsapis, młody australijski kreator, współpracujący z domem mody Armani, który planuje teraz podbić rynki własną kolekcją sygnowaną marką angelokatsapis. Stylowym elementem ubioru ma być kreza, czyli drobno układany okrągły element z usztywnionej tkaniny. Może być wkomponowana w bluzki, kołnierze, paski i znając pomysły projektantów pewnie we wszystkie części ubrania.
Modnym kierunkiem podróży jest odtąd Oman, nowy konkurent dla Dubaju. Znajdujące się na Półwyspie Arabskim państwo coraz chętniej otwiera się na turystów z zachodu, ma dobre połączenia lotnicze, niesamowite krajobrazy i jest szansą na niezapomnianą, egzotyczną przygodę. Kinowym przebojem ma stać się trylogia Philipa Pullmana. W grudniu tego roku na nasze ekrany trafił „Złoty kompas” oparty na książce „Mroczne materie”. Nowa seria fantasy opowiada o fascynujących przygodach 12-letniej Lyry, która podróżuje po równoległych światach.
Niedługo sami przekonamy się, czy brytyjski Vogue trafnie typuje hity 2008 roku. Niektóre jego wskazówki są na pewno cenne, a w naszych polskich warunkach pozostaje nam jedynie się nimi inspirować ;-)
Natalia Puchała