Po raz kolejny jako pierwsze prezentujemy wam modowe nowości. Tym razem mamy dla was najnowszą kampanię marki Gerry Weber na wiosnę i lato 2016. Zobaczcie zatem co przygotowała marka na ten sezon.
Gerry Weber - kampania wiosna-lato 2016
W kolekcji marki nazwanej CASUAL, kluczowe są sportowe modele zestawione w naturalny i swobodny sposób, tak by podkreślić prosty, ale modowy przekaz brandu na ten sezon. Totalny relaks, ale w stylowym klimacie. W końcu moda dąży do tego by była jak najbardziej komfortowa. Byśmy mogły czuć się w niej sobą pamiętając jednocześnie o tym by wyglądać dobrze.
fot. serwis prasowy Gerry Weber
Zaś Gerry Weber COLLECTION to przede wszystkim kobiecy wygląd i proste kroje oddające miejską lekkość. Kobiecość idzie tu w parze z elegancją w tym czystym i spokojnym otoczeniu Los Angeles, choć gwar miasta jest nieustannie obecny.
Autorem sesji, która odbyła się w Los Angeles jest fotograf o międzynarodowej sławie, Paul Empson. Wykonał on zdjęcia duńskiej top modelce Marii Gregersen - efekt możecie zobaczyć poniżej.
-20% dodatkowego rabatu na kolekcję SS2024. Oferta dostępna w sklepie stacjonarnym i na www.l37.eu. Rabat dotyczy również przecenionych pozycji. Szczegóły dostępne u Partnera.
Rabat 50% na drugi produkt w niższej cenie. Obejmuje wybrany asortyment dostępny w sklepach stacjonarnych, outletach, wybranych sklepach partnerskich i na pl.triumph.com. Oferta nie łączy się z innymi promocjami. Szczegóły u sprzedawcy i na stronie www.
Rabat 25% na zakupy za minimum 499 zł w sklepie internetowym www.karcher.pl. Oferta dotyczy produktów nieprzecenionych z kategorii Home&Garden i nie łączy się z innymi promocjami. Szczegóły na stronie www.
Rabat na cały asortyment dostępny w sklepach stacjonarnych i na e-clarena.eu. Promocja obowiązuje dla zamówień powyżej 100zł oraz obejmuje produkty nieprzecenione. Szczegóły u sprzedawcy i na stronie.