Kolejny raz jako pierwsze pokazujemy wam modowe nowinki ze świata. Tym razem mamy dla was najnowszą kampanię reklamową Aldo na wiosnę i lato 2016. Cieszy nas niezmiernie, że brand z nową siłą wraca na nasz rynek. Zatem zobaczcie fantastyczne zdjęcia i dowiedzcie się więcej o najnowszej kolekcji.
Aldo pochwala indywidualny, niepowtarzalny styl
Marka pokazuje sezonowe trendy poprzez artystyczne połączenie inspirujących przedmiotów i oryginalnych osobowości. Twarze kampanii zostały wybrane na podstawie ich unikalnego stylu oraz twórczego wyrażania siebie, reprezentują różne gusta, pasje i style życia. Mamy tu zatem projektantkę biżuterii, studentkę sztuki, modelki czy aktorkę.
fot. serwis prasowy Aldo
Nasza kampania ‘Inspiration is everywhere’ to prawdziwa dawka inspiracji dla naszych fanów. Zachęca ich, aby wyrażali siebie poprzez modę – pozostając w zgodzie ze swoimi osobistym stylem. W tym sezonie chcemy kontynuować dialog, który zaczęliśmy w kampanii jesień-zima 2015/2016, z naszą inspirującą, wyznaczającą trendy grupą odbiorców. W kampanii wiosna/lato 2016 staramy się ukazać jeszcze więcej wyobraźni, emocji i charakteru, które towarzyszą ALDO. Naszym celem jest komunikowanie się z odbiorcami marki w autentyczny, naturalny sposób.
– mówi Erwin Hinteregger, Dyrektor Marketingu Aldo.
Najnowsza kampania reklamowa Aldo składa się z dyptyków, czyli zestawienia 2 zdjęć. Po jednej stronie umieszczono portrety autorstwa Matteo Montanatiego, przedstawiające różne osobowości. Po drugiej stronie znajdziemy akcesoria i i buty Aldo sfotografowane przez Bela Borsodiego, w otoczeniu przedmiotów nawiązujących do pasji sportretowanych osób. Obie części dyptyku korespondują ze sobą, tworząc razem spójną historię. Zobaczcie zatem efekt kampanii zaglądając do naszej galerii.